معلمان برتر در زمینه درس‌پژوهی در چابهار تجلیل شدند

چابهار (پانا) - معلمان برتر در زمینه درس‌پژوهی مقطع ابتدایی درشهرستان چابهار تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
معلمان برتر در زمینه درس‌پژوهی در چابهار تجلیل شدند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار با اشاره به اینکه مقطع ابتدایی یکی از مقاطع بنیادی و کاربردی در آموزش است، اظهار کرد: معلمان این مقطع در یادگیری علوم جدید باید سرآمد باشند چراکه با توجه به بنیادی بودن این دوره اگر اطلاعات معلمان به‌روز نباشد و روش های تدریس خود را متناسب با تغییرات روز وفق ندهند شاهد افت یادگیری و در نهایت کاهش بازدهی در مقاطع بالاتر خواهیم بود.

محسن اسکانی افزود: درس پژوهی رویکردی است برای توسعه حرفه ای معلمان که بتوانند یافته‌های جدید را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و با کسب تجارب تازه به آموزش و تربیت دانش آموزان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در دوره درس پژوهش معلمان می بایست با یکدیگردر جهت تدوین طرح درس، اجرا، مشاهده، تحلیل نتایج و در نهایت بهبودی یادگیری دانش آموزان با یکدیگر تبادل نظر کنند، خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین دوره هایی که تداوم آنان مورد تاکید است، می توانیم بهترین روش تدریس های روز را معلمان این مقطع یاد بگیرند و در نهایت بتوانتد آنها را در تدریس استفاده کنند.

اسکانی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از 900 معلم در مقطع ابتدایی در حال آموزش به بیش از 27 هزار دانش آموز در شهرستان چابهار هستند، کار مهم و رسالت بزرگی را بر دوش دارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار گفت: امیدواریم هرچه زودتر کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود تا فرایند تدریس به بهترین نحو ممکن انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار