مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج :

اجرای هر برنامه‌ که یک درصد خطا و خطر برای دانش‌آموز دارد ممنوع است

کرج (پانا)- جلسه شورای تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج بر اساس برنامه از پیش‌تعیین‌شده و با دستور کار گزارش امور جاری تربیت ‌بدنی به مدیرآموزش‌وپرورش ، مجوز بازگشایی استخر مهر، مجوز بازگشایی مجدد سالن ورزشی شهید چمران و گزارش پروژه ارتقاء سواد حرکتی روز پنج شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور مدیر آموزش و پرورش و اعضا شورا در ناحیه ۴ کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای هر برنامه‌ که یک درصد خطا و خطر برای دانش‌آموز دارد ممنوع است

مراد مالمیر، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در جلسه شورای هماهنگی تربیت بدنی، گفت: اجرای هر برنامه‌ای که یک درصد خطا و خطر برای دانش‌آموز دارد ممنوع است.

وی اضافه کرد: در رابطه با امنیت و سلامت دانش‌آموزان حساسیت ویژه دارم و هر گونه بازگشایی سالن و استخر باید با رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی باشد و تا اطمینان از تهویه مناسب، رعایت دقیق نکات بهداشتی و تضمین امنیت دانش آموزان ایجاد نشود هیچ مجموعه‌ای بازگشایی نخواهد شد.
مالمیر افزود: کسب درآمد از طریق اماکن تربیت‌بدنی و سالن‌های ورزشی بر اساس قانون منطقی و منظم و باید از وصول درآمدها اطمینان حاصل شود و همچنین نصب دوربین نظارتی برای حفاظت و مراقبت از اماکن ورزشی در اولویت است.
وی در پایان بر اهمیت درس تربیت‌بدنی و استعدادیابی دانش‌آموزان در شرایط شیوع کرونا و ساعت مناسب آموزش مجازی کلاس‌های درس غیرحضوری تاکید کرد.

خبرنگار ؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار