معاون بخشدار شهر گلستان:

جوانان ایرانی، هدفی تازه برای دشمن

بهارستان یک(پانا)- معاون بخشدار شهر گلستان در جلسه هم‌اندیشی مبارزه با مواد مخدر، افزایش تعداد جوانان معتاد در کشور را، هدف نهایی دشمن دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۲۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جوانان ایرانی، هدفی تازه برای دشمن

داوود مبتکر معاون بخشدار شهر گلستان، در جلسه هم‌اندیشی مبارزه با مواد مخدر ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: در زمان‌های گذشته‌ دشمن کشور ما را هدف خود قرار می‌داد اما امروزه با هدف قرار دادن فرهنگ ما، خانواده‌ها و جوانان ما، در تلاش است تا کشور را به سمت و سوی نابودی پیش ببرد.

او افزود: اساسی‌ترین مشکلی که در کشور با آن سر و کار داریم، بحث پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر است. نوجوانی بحران خاصی است و بیشتر، این مشکلات از دوران نوجوانی آغاز می‌شود؛ پس اگر همین آموزش‌های لازم جهت پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر را از مدارس آغاز کنیم و برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان جلسات شفاف‌سازی لازم را برگزار کنیم، می‌توانیم از بروز این مشکلات جدی، پیشگیری کنیم.

همچنین مبتکر در رابطه با ایجاد زیرساخت‌های لازم در خصوص پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر پیشنهادی ارائه داد و گفت: امروزه کتاب درسی مطالعات اجتماعی، بخش بسیار خوبی برای فرادادن این آموزش‌هاست و برای دانش‌آموزان کشور در جهت شفاف‌سازی فرصت خوبی به شمار می‌رود.
داوود مبتکر معاون بخشدار شهر گلستان نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش در حال رشد دادن جوانان آینده است و بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات ذکر شده، آغاز آموزش‌ها از همین ارگان است. باید به دانش‌آموز، آموزش دهیم و سواد و درک او را بالا ببریم که اگر روزی، شخصی او را به اعتیاد به مواد مخدر دعوت کرد، دانش‌آموز توان گفتن کلمه (نه) را داشته باشد.

او تاکید کرد: متاسفانه اگر همین جوانان امروزی که در کوچه و خیابان می‌بینیم و به مواد مخدر اعتیاد دارند، در آغاز این دردسر، آنها را یاری می‌کردیم، اکنون می‌توانستند دکترها و مهندسان جامعه الان و آینده باشند و ما به تدریج با چشمان خودمان می‌بینیم که چگونه این جوانان بااستعداد، از دست می‌روند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار