مرکز دائمی کانون پرورش فکری در شهرستان کهک قم ایجاد می شود

قم(پانا)- دبیر هفته ملی کودک در استان قم از استقبال مردم کهک از تأسیس مرکز دائمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مرکز دائمی کانون پرورش فکری در شهرستان کهک قم ایجاد می شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، «سید امیر طباطبایی» دبیر هفته ملی کودک در استان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از سوی واحد سیار روستایی کانون در شهرستان کهک، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به مناسبت هفته ملی کودک، برنامه‌های متنوعی را برای شادی و نشاط کودکان استان تدارک دیده است.

وی به مصوبه اخیر هیئت دولت در تشکیل دو شهرستان کهک و جعفرآباد اشاره کرد و افزود: از آنجا که قم دارای دو شهرستان جدیدالتأسیس شده است و کانون هیچ گونه زیرساخت فرهنگی در این شهرستان‌ها ندارد، وظیفه داشتیم با اعزام واحد سیار روستایی، برنامه‌های متنوعی را برای کودکان این شهرستان اجرا کنیم.

دبیر هفته ملی کودک در استان قم افزود: اجرای سرودهای خیابانی در خیابان‌ها و میادین شهر کهک و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در بوستان لاله شهرستان کهک با استقبال مردم و اهالی روستاهای این شهرستان مواجه شد.

طباطبایی تصریح کرد: کودکان و خانواده‌های ساکن کهک خواستار تأسیس مرکز دائمی کانون در این شهرستان هستند و در این راستا نیز طوماری را امضا کردند تا مسئولان استان با ایجاد زیرساخت و تخصیص بودجه، شرایط ایجاد یک مرکز را فراهم کنند.

وی افزود: در کنار ساختارهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید ساختارهای فرهنگی نیز در شهرستان کهک ایجاد شود تا کودکان از خدمات فرهنگی محروم نمانند.

دبیر هفته ملی کودک در استان قم تأکید کرد: استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان کهکی از ویژه‌برنامه کانون دارای پیام روشنی برای مسئولان این شهرستان بود تا بستر نقش‌آفرینی کانون و دیگر نهادهای فرهنگی را در این شهرستان فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار