آغاز هفته ملی کودک در قم با آیین شادپیمایی عروسک‌ها 

قم(پانا)- نخستین روز هفته ملی کودک در استان قم با عنوان روز «کودک، صلح، بازی و نشاط» با برنامه مفرح شادپیمایی انواع عروسک‌ها در بوستان علوی قم آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز هفته ملی کودک در قم با آیین شادپیمایی عروسک‌ها 

آیین گرامیداشت روز جهانی و هفته ملی کودک عصر امروز همزمان با نخستین روز ماه ربیع الاول، در قالب شادپیمایی عروسک های بزرگ و کوچک در بوستان علوی قم برگزار شد.
این آیین با اجرای گروه موزیک و حرکت انواع عروسک های نخی، دستی، تن پوش و ... همراه بود و شهروندان قمی و میهمانانی از دیگر نقاط کشور، از کودکان گرفته تا والدین، پا به پای عروسک ها تا محل اجرای مراسم، لحظات ماندگار این آیین باشکوه را ثبت نموده و در جشن و سرور روز ملی کودک مشارکت می کردند.
همچنین اجرای مسابقات حضوری همراه با اهداء جوایز با هنرمندی حجت الاسلام مهدیزاده و نورافشانی، بخش دیگری از آیین گرامیداشت روز ملی کودک و هفته ملی کودک در قم بود.
آیین فوق به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری تعدادی از دستگاه های استان در قالب ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ملی کودک اجرا شد و به همین مناسبت، پویش هایی همچون «میهمانان سرزمین من» ویژه عکس کودکان افغانستانی و نیز «من و عروسکم» در حال اجراست.
به مناسبت هفته ملی کودک، کودکان و نوجوانان قمی که بخواهند عضو یکی از مراکز ده گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شوند، می‌توانند امروز و فردا با مراجعه به مراکز ده گانه و یا مراجعه به نشانی اینترنتی www.kpf.ir نسبت به عضویت رایگان خود و بدون پرداخت ۱۲ هزار تومان حق عضویت سالانه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار