افتتاح چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - دانش‌آموزان اردبیلی، با افتتاح چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا در بیش از 70 رشته فرهنگی و هنری و سومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی تربیتی ،به رقابت خواهند پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا در استان اردبیل

احمد ناصری، مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل در حاشیه این آیین که در سالن کانون فرهنگی، تربیتی پسرانه شهید رجایی ناحیه 2 اردبیل برگزار شد، با عنوان اینکه جشنواره فردا از نظر تعداد رشته و مخاطب یکی از گسترده ترین جشنواره های کشور است، گفت: مسابقات فرهنگی و هنری از فعالیت‌های تربیتی است که به رشد و شکوفایی استعداد و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان کمک شایانی می‌کند.

وی با یادآوری اینکه کلید کاهش آسیب‌های دانش‌آموزی است، خاطرنشان کرد: در این مسابقات دانش‌آموزان با هدایت و نظارت مربیان و استادان حاذق به رقابتی سالم می‌پردازند و با فرهنگ و هنر ملی، ایرانی و اسلامی آشنا می‌شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان ادامه داد: چهل سال است که این مسابقات در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار می‌شود، بسیاری از چهره‌های سرشناس و شاخص فرهنگی و علمی کشور از دل این مسابقات سر برآورده و در عرصه‌های فرهنگ و هنر می‌درخشند.

ناصری با اشاره به ساحت، عبادی اعتقادی، فرهنگی اجتماعی سند تحول بنیادین، بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در راستای ساحت های سند تحول بنیادین است که پرورش روحیۀ مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری، تعامل و همدلی بین دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت را بدنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار