ارسال 105 اثر برگزیده استانی سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری" فردا" به دبیرخانه مجازی کشور

اردبیل (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از ارسال ۱۰۵ اثر برگزیده استانی سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری" فردا" به دبیرخانه مجازی کشور خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 105 اثر برگزیده استانی سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری" فردا" به دبیرخانه مجازی کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی اظهار کرد: در فرآیند اجرای سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری با عنوان "جشنواره فردا" تعداد 171669 نفر از دانش آموزان مدارس نواحی و مناطق 19 گانه استان از طریق سامانه همگام ثبت نام و در جشنواره شرکت نمودند.

او گفت: پس از داوری مرحله آموزشگاهی ومنطقه ای از 1661 اثر راه یافته به استان تعداد 82 اثر انفرادی و 23 اثر گروهی حایز رتبه اول استانی شده و به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان افزود: با عنایت خداوند متعال و تلاش همکاران،6نفر از فرهنگیان و دانش آموزان استان نیزموفق به کسب رتبه های برتر کشوری در فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری شدند.

خلیلی موسوی تصریح کرد: دانش آموزان استان در فراخوان پرسش مهر 20 با مشارکت58853 نفری و کسب 26درصد از کل آمار، مشارکت قابل قبولی را به نمایش گذاشتند که پس از داوری آثار در مرحله منطقه ای حدود1520 نفر دانش آموز اعم از دختر و پسر از دوره های اول و دوم متوسطه به مرحله استانی راه یافتند ودر نهایت تعداد 57 اثر برگزیده به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار