از 80 تمبر آثار اعضای کانون فارس رونمایی شد

شیراز(پانا)-در هفته ملی کودک، از 80 تمبر آثار اعضای کانون فارس، برگزیده مسابقات بین‌المللی نقاشی رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
از 80 تمبر آثار اعضای کانون فارس رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، آثار برگزیدگان بین‌المللی مسابقه‌های نقاشی از سال ۱۳۸۹ تا سال ۱۳۹۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با همکاری اداره کل پست استان فارس تمبر شد و در پنجمین روز از هفته ملی کودک به نمایش درآمد.
این اولین بار است که با ابتکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، آثار برگزیده اعضا به شکل تمبر آماده و منتشر می‌شود. پیش از این با برگزاری جلساتی با حضور مدیر کل اداره پست فارس و مدیر کل کانون پرورش فکری فارس، پیشنهاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای چاپ تمبر مطرح و با استقبال مسوولان اداره‌ کل پست استان فارس روبرو شد.
این آثار مربوط به مسابقه‌های: هیکاری ژاپن، نوازاگورا بلغارستان، اسلوونی، کاناگاوا ژاپن، لیدیسیه چک، هنگ‌کنگ، تاشکند مجارستان ، بلاروس و... است و به صورت نمایشگاه دائمی در مجتمع فرهنگی هنری کانون فارس دایر است.
در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها و با موافقت معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر دارد آثار برگزیده اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب کتابی چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار