مبلغان طرح امین در منطقه 11 معرفی شدند

تهران(پانا) -–جلسه معارفه مبلّغان مدارس طرح امین با حضور رئیس اداره قرآن و عترت و نماز و روحانیون و مدیران مدارس طرح در منطقه 11 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مبلغان طرح امین در منطقه 11 معرفی شدند

جلسه معارفه مبلغان طرح امین در منطقه 11 با حضور مهدی نعیمی، رییس اداره قرآن و عترت و نماز شهر تهران، غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و شیخ زاده معاون آموزش متوسطه و مبلّغان و مدیران مدارس طرح امین در منطقه 11 برگزار شد.

در ابتدای جلسه نعیمی گفت: حضور مستمر روحانیون طرح امین در مدارس باعث می شود به اهداف متعالی در تربیت نسل نوجوان دست یابیم.

وی افزود: طی دو سال اخیر و با وجود ویروس کرونا و مجازی شدن فعالیت های آموزشی و تربیتی کار ما هم دشوارتر شد، زیرا تأثیری که در ارتباط حضوری و چهره به چهره با دانش آموزان وجود داشت در فضای مجازی امکان پذیر نبود.

نعیمی در ادامه گفت: از سویی دیگر مجازی بودن تعلیم و تربیت اهمیت توجه به فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه ای را برای ما روشن کرد و مخاطرات و شبهات ایجاد شده در فضای مجازی بر جسم و جان دانش آموزان را آشکار کرد، از این رو در دوران پساکرونا و حتی پس از عادی شدن اوضاع، فضای مجازی قطعا از ما جدا نخواهد شد و ما ناگزیر خواهیم بود بسیاری از فعالیت ها را در فضای مجازی انجام دهیم.

نعیمی در پایان ضمن تشکر از فعالیت های مدیران و مبلّغین مدارس طرح امین در سال تحصیلی گذشته در خصوص ضرورت همکاری بین مدیر و مبلّغ طرح امین عنوان کرد: ضروری است مدیر مدرسه رابطه ای صمیمی بین روحانی طرح امین و سایر ارکان مدرسه ایجاد کند تا با همکاری همه ارکان مدرسه این طرح به خوبی در مدارس اجرایی شود.

در ادامه جلسه، عنایت مهر ضمن تبریک حلول ماه ربیع به ضرورت حضور روحانیون مبلّغ در مدارس اشاره کرد و گفت: فعالیت مبلّغین در مدارس برکات زیادی دارد ولی ضرورت اجرای طرح در مدارس دخترانه بیش از مدارس پسرانه است زیرا دختران امروز مادران فردا و تربیت کننده نسل آینده هستند و باید از تربیت دینی بهره مند شوند.

در ادامه عنایت مهر شرح وظایف مبلغان طرح امین را تبیین کرد و در پایان هر یک از شرکت کنندگان در جلسه نظرات خود را پیرامون اجرای طرح بیان کردند و در نهایت به سؤالات پیرامون طرح امین پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار