بازدید معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ از روند واکسیناسیون دانش آموزان 

تهران (پانا) - در ادامه اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقه، از روند واکسیناسیون دانش آموزان در کانون امید منطقه ۱۴ بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۱۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ از روند واکسیناسیون دانش آموزان 

در سومین روز از اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان، محمد عدل لاله معاون پرورشی و تربیت بدنی، محمد اسکندری؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، از روند واکسیناسیون کانون امید منطقه ۱۴ بازدید کردند.

معاونت توسعه و پشتیبانی منطقه ۱۴ در بازدید سرزده از مرکز واکسیناسیون دانش آموزان در برابر کووید ۱۹ واقع در کانون امید، ضمن قدردانی از مدافعان حریم سلامت، روند اجرای واکسیناسیون را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

اسکندری در این بازدید گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان در این مرکز واکسینه شدند و روند واکسیناسیون در حال افزایش است.

وی با اشاره به افزایش کرونا با سویه لامبدا در کشورهای همسایه، گفت: بیشترین مبتلایان ویروس کرونا با سویه لامبدا جوانان و نوجوانان هستند.

اسکندری در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان بیان کرد: در حال حاضر با همکاری دستگاه‌های متولی و مرتبط، امکان تزریق واکسن در مراکز آموزش و پرورش فراهم شده است که امیدواریم تا پایان مهرماه کلیه دانش آموزان منطقه واکسینه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار