طرح نظارت ضربتی در مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های تهران اجرا خواهد شد

تهران (پانا)- در جلسه کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه غیردولتی شهرستان‌های استان تهران رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از اجرای طرح نظارت ضربتی در مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح نظارت ضربتی در مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های تهران اجرا خواهد شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جلسه‌ای با حضور رئیس و کارشناس مسئولان اداره مشارکت‌های مردمی با کارشناسان غیردولتی شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید غلامی اسلامشهر برگزار شد.

در این جلسه، اکبر قنبری رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام‌رضا‌(ع)، رحلت حضرت رسول‌اکرم‌(ص) و شهادت امام حسن مجتبی‌(ع) و تقدیر از زحمات کارشناسان حوزه مشارکت‌های مردمی به تشریح مسائل پیرامون حوزه غیردولتی در سطح استان پرداخت.

وی به بیان پیگیری مواردی از جمله، جریان سازی خدمت بی‌منت و فرهنگ‌سازی آن، تلاش برای انجام امور محوله، روحیه جهادی در مشارکت‌های مردمی، مناسب سازی شرایط پساکرونا با توجه به سلامت روانی و روحی دانش‌آموزان و موسسین، اعتمادسازی خانه و مدرسه و اقناع سازی افکار عمومی در خصوص موضوع بازگشایی مدارس پرداخت.

قنبری در ادامه افزود: طرح نظارت ضربتی «کنترل و ارتقای سطح ایمنی و سلامت مدارس و مراکز غیردولتی» در 5 حوزه کنترل فضای فیزیکی، کنترل فضای اداری پرسنل، کنترل وضعیت آموزش مجازی، کنترل امور اداری و کنترل وضعیت بهداشتی مدارس و مراکز غیردولتی با تشکیل کارگروه‌های نظارتی در سطح استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: جهت ارتقاء آگاهی و معلومات در زمینه قوانین و مقررات غیردولتی، کانالی با موضوعات اشاره شده برای استفاده موسسین، مدیران و معلمان غیردولتی در شبکه شاد به آدرس @mosharekatha ایجاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار