بازدید مسئولان آموزشی قرچک از مدرسه شهدای غزه با هدف تجلیل از زحمات معلمان

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به همراه شورای معاونین نظام تعلیم و تربیت در بازدید از دبستان شهدای غزه شهرستان قرچک، مقام آموزگاران را تکریم کرد و با آنها به گفت و گو پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئولان آموزشی قرچک از مدرسه شهدای غزه با هدف تجلیل از زحمات معلمان

در این بازدید، جواد کامیار مدیر دبستان پسرانه شهدای غزه، گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در این مدرسه را به سه بخش آموزشی، پرورشی و خدمات تقسیم‌کرد.

کامیار در خصوص خدمات آموزشی به آموزگاران و دانش‌آموزان گفت: برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری با رعایت تمام قوانین بهداشتی، مداخله به‌ موقع در خصوص دانش‌آموزان لازم‌التوجه آموزشی، توانمند‌سازی همکاران در جهت تولید محتوای الکترونیکی و فضای‌مجازی بخشی از مهم‌ترین خدمات آموزشی در امور انجام‌شده است.

مدیر دبستان شهدای غزه در تشریح امور پرورشی این مدرسه تاکید کرد: شناسایی آسیب‌های اجتماعی منطقه، گرد‌آوری اطلاعات، آرشیو‌بندی به منظور برنامه‌ریزی در راستای بهبود آسیب‌های‌اجتماعی، شرکت در مسابقات قرآن و عترت، آشنایی دانش‌آموزان با سیره چهارده معصوم با در اختیار قراردادن خلاصه زندگی‌نامه‌ هر معصوم، حفظ جزء 30 قرآن برای همه دانش‌آموزان علاقه‌مند با اهدای جوائز و تمامی موارد مذکور از مهم‌ترین امور در حوزه پرورشی است که افتخارات و ثمرات بسیاری برای داشتن مدرسه‌ای قوی رقم زد.

جواد کامیار از مشکلات و دغدغه‌های این مدرسه به نامه اجرای سرعت‌گیر به فرمانداری منطقه در ورودی مدرسه برای عبور و ورود دانش‌آموزان به منظور سلامت جسمی‌ آن‌ها، رنگ‌آمیزی فضای داخلی و خارجی جهت شاداب‌سازی فضای مدرسه، نصب دوربین به منظور امنیت مدرسه، نبود تجهیزات آزمایشگاهی و ورزشی کافی و‌ فرسوده‌شدن آبخوری‌ها اشاره کرد و افزود: از مسئولین آموزش و پرورش خواهانیم که در جهت حل این مشکلات این مدرسه را یاری کنند تا فرزندان و آینده‌سازان این مرز و بوم بتوانند بدون هیچ گونه دغدغه‌ای پرورش و تربیت شوند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار