فراخوان مهرواره عکاسی نگاهی به دنیای شاد کودکان، در البرز

کرج (پانا)- عکاسان ۷ تا ۲۱ سال می‌توانند لحظات شاد کودکان را با گوشی تلفن همراه ثبت کرده و در مهرواره عکاسی استان البرز شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۰۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مهرواره عکاسی نگاهی به دنیای شاد کودکان، در البرز

اعظم پاینده، مسوول انجمن عکاسی استان البرز ضمن اعلام این خبر افزود: شعار هفته‌ ملی کودک در سال ۱۴۰۰، «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در نظر گرفته شده است و انجمن عکاسان نوجوان کانون البرز نیز تلاش کرد تا مهرواره‌ای را در دو سطح ویژه‌ کودکان و برای کودکان برگزار کند. بر همین اساس تمامی علاقه‌مندان ۷ تا ۲۱ ساله از سراسر کشور می‌توانند دنیای شاد کودکان مانند لبخند کودکان، بازی کودکان، دوستی در دنیای کودکان و دیگر موارد مشابه را با گوشی تلفن همراه عکاسی کرده و حداکثر ۳ اثر را در طول هفته‌ ملی کودک ( از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه سال ۱۴۰۰) به دبیرخانه‌ این مهرواره ارسال کنند.

وی همچنین اضافه کرد: ارسال مشخصات کامل عکس شامل عنوان، محل و نوع گوشی و ارسال مشخصات کامل عکاس (نام و نام خانوادگی شناسنامه ای و تاریخ دقیق تولد) به همراه هر عکس الزامی است.

مسوول انجمن عکاسان نوجوان کانون البرز، همچنین از برگزاری نمایشگاه مجازی آثار دریافتی در آینده نزدیک و اجرای ویژه برنامه #ساعت_کودکی در صفحه‌ رسمی انجمن عکاسان نوجوان کانون البرز به نشانی anjoman.akasan.alborz@ در ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

نشانی ارسال آثار به دبیرخانه‌ مهرواره به این شرح است. Alborz.kpf.ir/gwaa

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار