از کتاب شهود سلیمانی، در کاشان رونمایی شد

اصفهان(پانا) - در حاشیه کنگره ملی شهود سلیمانی، در کاشان از کتاب شهود سلیمانی، با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، همرزمان شهید سلیمانی، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
از کتاب شهود سلیمانی، در کاشان رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر، گفت: کتاب شهود سلیمانی، تازه ترین اثر حجت الاسلام و المسلمین ماشاءالله صدیقی، مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان است که در قطع وزیری و با شمارگان 1200 نسخه با جلد نفیس توسط انتشارات سلمی نگین روانه بازار نشر شده است.

وی افزود: در بخش های اولیه این کتاب، نویسنده با استفاده از آیات قرآن کریم و روایات اهل‌بیت (علیهم السلام) به شرح کلام معروف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که شرط شهید شدن، شهید بودن از قبل است، پرداخته و در فصول بعدی با اشاره به مصادیق، به معرفی برخی از الگوهای رفتاری شهدای مدافع حرم پرداخته است.

گفتنی است کنگره ملی شهود سلیمانی، به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و همکاری کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار