واکسیناسیون دانش‌آموزان دماوند

دماوند(پانا)- طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله آموزش و پرورش دماوند از روز پنج شنبه پانزدهم مهر 1400 آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون دانش‌آموزان دماوند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، قطار واکسیناسیون جهت تزریق واکسن کووید 19 به دانش آموزان دماوندی در 4 ایستگاه توقف می‌کند تا آنها ضمن دریافت واکسن، خود را برای حضور ایمن در مدرسه آماده کنند.

رقیه عرب معاون پرورشی آموزش و پرورش دماوند گفت: ما جهت سهولت در تزریق این واکسن و رفاه حال دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان، با همکاری شبکه بهداشت، 4 مدرسه را در نقاط مختلف شهرستان در نظر گرفتیم و در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 مهرماه، برنامه واکسیناسیون دُز اول اجرایی خواهد شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش دماوند افزود: دانش‌آموزان 12 تا 18 سال (متولدین 1388 و قبل از آن) که در مدارس آموزش و پرورش دماوند تحصیل می‌کنند، می‌توانند در روزهای پنج شنبه و جمعه با در دست داشتن شناسنامه از ساعت 9 تا 13 به پایگاه‌های واکسیناسیون در 4 مدرسه زیر مراجعه کنند. ‏مدرسه شهید بنت الهدی صدر (ویژه دختران)، مدرسه ولیعصر (ویژه پسران) مدرسه شهید آیت سربندان (ویژه دختران در روز پنجشنبه) و (ویژه پسران در روز جمعه) و مدرسه شهید هاشمی نژاد آبسرد (ویژه دختران در روز پنجشنبه) و (ویژه پسران در روز جمعه) .

وی بیان کرد: دانش‌آموزان عزیز دقت کنند که در دو مدرسه گیلاوند از آنجا که یک پایگاه ویژه دختران و یکی ویژه پسران است، هر دو روز می‌توانند مراجعه کنند، اما در پایگاه‌های سربندان و آبسرد، روز پنج شنبه ویژه دختران و جمعه نیز به پسران اختصاص دارد.

رقیه عرب تصریح کرد: دانش‌آموزانی که خود و خانواده‌های آنان طی یک ماه تا شش هفته اخیر مبتلا به کرونا نشده و علائم این بیماری را نداشتند، بدون نگرانی برای دریافت دُز اول واکسن مراجعه کنند، اما اگر تست PCR خود یا یکی از اعضای خانواده آنها طی یک ماهه اخیر مثبت بوده بهتر است برای واکسینه شدن اندکی صبر کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دماوند تاکید کرد: سلامت فرزندان ما از هر چیزی برای مسئولان مهم‌تر است. از آنجا که هم خود بچه‌ها و معلمان از تاثیرات مثبت آموزش حضوری اطلاع دارند، وزرات بهداشت و وزارت آموزش و پرورش برای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس طرح واکسیناسیون را اجرا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار