مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

بزرگی و فداکاری ایثارگران و جانبازان را با هیچ معیاری نمی‌توان سنجید

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از جانبازان و رزمندگان فرهنگی استان گفت بزرگی و فداکاری ایثارگران و جانبازان را با هیچ مقیاس و معیاری نمی‌توان سنجید و با وجود بزرگ مردانی چون فرزندان کشور هیچ دشمنی نمی‌تواند به نیت شوم خود برسد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بزرگی و فداکاری ایثارگران و جانبازان را با هیچ معیاری نمی‌توان سنجید

جعفر پاشایی افزود: آموزش و پرورش امسال ۵ ماموریت کشوری در حوزه قرآن و نماز را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: در هشت سال گذشته عملکرد مجموعه با وجود تمامی محدودیت‌ها،عملمردی مطلوب برای ارائه خدمات حداکثری به کارمندان و دانش آموزان بوده است.

پاشایی اظهار داشت: شرایط کرونایی بازخورد خوبی برای ما داشت. چنانچه باعث شد قدم‌های بسیار خوبی را در راستای افزایش کیفیت تدریس برداریم که از جمله آنان می توان به ابر سامانه شاد و ابتکارات استانی مانند یاریگران و سنجشگران آموزش در دوران بحران کرونا اشاره کرد که الگوی خوبی برای ما بودند.

وی افزود: امسال بیش از ۸۰۰ هزار دانش آموز در ۸هزار مدرسه با حضور بیش از ۴۲ هزار معلم سال جدید تحصیلی را شروع کرده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به ایثار و فداکاری های ایثار کران و جانبازان گفت: بزرگی و فداکاری ایثارگران و جانبازان عزیز را با هیچ مقیاس و معیاری نم یتوان سنجید و با وجود بزرگمردانی چون فرزندان کشور هیچ دشمنی نمی‌تواند به نیت شوم خود برسد.

وی در آخر خاطرنشان کرد: انتقال اندیشه ها و ارزش ها به نسل جدید وظیفه آموزش و پرورش است. بیش از ۳۰۰ هزار جلد کتاب در اختیار ماست که باید نهاد ها و سیستم های دیگر نیز در انتقال آن ها به نسل جدید مارا یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار