دانش‌آموز خبرنگار پانا از چگونگی آشنایی خود با این خبرگزاری می‌گوید؛

خبرگزاری پانا بهترین مرکز در کشف استعدادهای نوجوانان است

تبریز (پانا) - دانش‌آموز خبرنگار پانا آذربایجان‌شرقی، این خبرگزاری را به مرکز تقویت مثبت اندیش بودن، اجتماعی شدن، بیشتر شدن اعتماد به نفس و خودباوری تشبیه کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا بهترین مرکز در کشف استعدادهای نوجوانان است

مبینا فرهادنیا به پانا عنوان کرد: همیشه سعی می‌کردم با تلاش بیشتر رشد کنم و تلاش کردن باعث می‌ شد در مدرسه پیشرفت کنم. پیشنهاد شرکت در دوره های خبرنگاری از طرف مسئولین مدرسه بود و من به دلیل علاقه‌ ای که به خبرنگاری و داشتن تجربه بیشتر داشتم تصمیم به شرکت در این دوره ها را گرفتم.

وی با بیان این که در خبرگزاری پانا افراد زیادی به من کمک می کردند، گفت: همچنین سرپرست محترم خبرگزاری پانا نیز همیشه خواستار کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان بودند و به ما در پرورش فضایل اخلاقی خود کمک بسیاری می کردند.

فرهادنیا اظهار کرد: آمدن به خبرگزاری پانا تاثیرات مثبت زیادی در ما داشت و باعث شد تا ضعف های خود را کاهش دهیم، بنابراین من می توانم خبرگزاری را به عنوان مرکز تقویت مثبت اندیش بودن، اجتماعی شدن، بیشتر شدن اعتماد به نفس و خودباوری تشبیه کنم. همچنین من از نوشتن اولین خبر با وجود اشکالاتی، باز هم خوشحال بودم و احساس می‌کردم می‌توانم فرد موفقی در آینده باشم.

این دانش آموز پانایی در پایان گفت: توصیه من به نوجوانان و جوانان این است که با توسعه دانش، تجربه و مهارت به توانایی های خود اضافه کنند چون حس های خوب و پیشرفت باعث قدم برداشتن ما به سوی موفقیت می‌ شود.

دانش آموز خبرنگار : حنانه احدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار