تکذیب خبر استعفای استاندار آذربایجان شرقی

تبریز(پانا)- چند روزی است که پشت سر استاندار آذربایجان شرقی حرف و حدیث های زیادی وجود دارد و علاوه بر این ها ساعاتی قبل نیز خبر استعفای وی از این سمت در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شد که لحظاتی قبل توسط خود استاندار آذربایجان شرقی تکذیب شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب خبر استعفای استاندار آذربایجان شرقی

محمدرضاپورمحمدی لحظاتی پیش در گفت‌وگویی با تکذیب خبر استعفای خود، افزود: استعفا و کناره گیری استانداران با روی کار آمدن دولت جدید یک عرف رایج بوده و چیز عجیبی نیست؛ ولی تا زمانی که با استعفا موافقت و استاندار جدید مستقر نشده با قوت و تمام توان وظایف خود را انجام خواهیم داد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد : ضمن اینکه بنده اصلا نیروی وزارت کشور نیستم که بخواهم استعفا دهم؛ فقط درخواست کردم با خاتمه ماموریت بنده در استانداری موافقت کنند.

وی افزود: تا تعیین جانشین و استاندار بعدی امور را با جدیت پیش خواهیم برد.

پور محمدی تاکید کرد: تا زمانی که این موافقت اعلام و استاندار جدید تعیین نشده بنده همچنان استاندار آذربایجان شرقی هستم و آموزان این انسان را هر چه بهتر به پیش خواهم برد.

وب در آخر خاطرنشان کرد و گفت: با توجه به اینکه چند روز پیش معاونت سیاسی استانداری درگذشت، انتظار داریم تغییرات استانداری آذربایجان شرقی با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار