رئیس شورای شهر اصفهان:

شیوع کرونا ترک تحصیل کودکان محروم را در پی داشت

اصفهان ( پانا) - رییس شورای شهر اصفهان اعلام کرد شیوع کرونا و آموزش در مدارس نشان داد که در زمینه زیرساخت‌های آموزشی امکانات بیشتری نیاز است و ترک تحصیل دانش‌آموزان در برخی مناطق محروم اتفاق افتاد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شیوع کرونا ترک تحصیل کودکان محروم را در پی داشت

به گزارش روابط عمومی شورای شهر اصفهان، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت و آرامشی که پاسداران این مرز و بوم همواره برای آن تلاش می‌کنند بیش از هر چیز تضمین کننده فردای درخشان کودکان امروز است که آینده شهر با دستان یکایک آنان رقم می‌خورد.

وی در خصوص روز جهانی کودک ابراز کرد: اصفهان سال‌هاست که میزبانی جشنواره کودک و نوجوان را بر عهده دارد اما در دو سال اخیر نحوه برگزاری جشنواره تغییر کرده که امیدواریم با واکسیناسیون عمومی و قطع زنجیره کرونا بتوانیم سال آینده جشنواره‌ای با حضور همه کودکان شهر برگزار کنیم.

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به لزوم ایجاد بستری برای تعالی کودکان مناطق محروم افزود: کودکان باید بتوانند توانمندی‌ها و استعدادهای بالقوه خود را بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام منطقه شهر به دنیا آمده‌اند به فعلیت برسانند.

وی ادامه داد: شیوع کرونا و آموزش در مدارس به ما نشان داد که در زمینه زیرساخت‌های آموزشی و دسترسی به امکانات هوشمند که لازمه یادگیری مجازی بود کودکان و نوجوانان و البته والدین آنها با مشکلات متعددی مواجه شدند و شاهد ترک تحصیل کودکان در برخی مناطق محروم بودیم.

نورصالحی در خصوص کسب عنوان شهر دوستدار کودک توسط اصفهان تصریح کرد: یک شهر دوستدار کودک باید امکانات را برای یکایک کودکان فراهم کند و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری باید گوش شنوایی برای مصائب مردم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار