سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

تشکیل کارگروهی برای رصد مشکلات مدارس

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بازدید سر زده از اداره و مدارس اسلام شهر از تلاش برای تأمین نیروی انسانی و آماده سازی کامل و همه جانبه مدارس برای حضور تدریجی دانش‌آموزان و فرهتگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروهی برای رصد مشکلات مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، سید‌مجتبی هاشمی سرپرست اداره ‌کل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بازدید سرزده از مدارس و اداره آموزش و پرورش اسلام شهر گفت: واقعیت مدرسه دانش‌آموز است و تلاش برای آماده‌سازی تمام جانبه مدارس برای حضور تدریجی دانشآموزان مهمترین برنامه درآموزش و پرورش استان است.

او با حضور در جمع شورای معاونین اداره آموزش و پرورش اسلام شهر ضمن بررسی همه عوامل موثر در فرآیند بازگشایی، مشکلات اساسی بازگشایی حضوری، بر ارتباط مستقیم اولیاء مدرسه و اولیاء دانش‌آموزان تأکید کرد: تنها راه هموار برای حضوردانش‌آموزان اقناع افکارعمومی بویژه اولیاءدانش‌آموزان است.

او افزود: دیدار و گفتگوی نفربه نفر از بهترین راهکارهای اولیاء مدرسه برای همراه نمودن اولیاء دانش‌آموزان است. همچنین تأکید بر وقت‌گذاری در بازدید مدارس، حضور در مدرسه و درک واقعیت‌های مدارس را از مطالبات اصلی استان دانست.

سید مجتبی هاشمی با اشاره به پیامدهای عدم حضور دانش‌آموزان درمدرسه عنوان کرد: آموزش و پرورش تلاش خواهد کرد به شیوه‌های گوناگون وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهدو در همین راستا برای آموزش حضوری بر اساس چارت رانای ارائه شده درستاد و با مقتضیات هرمنطقه و هر مدرسه از مدیران مدارس و مناطق انتظاردارد تمامی تلاش خود رابرای حضور دانش‌آموزان در شرایط امن و سالم بهداشتی به هر میزان ممکن فرو گذار نکنند.

سرپرست اداره ‌کل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در مدارس و بررسی شرایط مدرسه و مشکلات موجود در خصوص امکانات جدید شبکه شاد و پیگیری لازم به منظوررفع مشکلات سامانه‌های جدید اظهار کرد: کارگروه ویژه‌ای به رهبری شورای معاونین استان در حال رصد و تلاش برای رفع مشکلات بویژه شرایط مدارس و امکانات بهداشتی است تا محیطی آرام برای حضور دانش‌آموزان فراهم گردد.

هاشمی با تاکید بر درک اولویت‌های دانش‌آموزان به عنوان واقعیت مدرسه گفت: از مهمترین وظایف ما پیگیری وضعیت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به هر دلیل ممکن و دسته بندی و ایجاد شرایط بازگشت ایشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار