معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷:

راه رسیدن به حیات طیبه نهادینه‌کردن اخلاق و رفتار قرآنی در میان دانش آموزان است

تهران(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 17 به همراه کارشناس قرآن، عترت و نماز از دارالقران نور بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
راه رسیدن به حیات طیبه نهادینه‌کردن اخلاق و رفتار قرآنی در میان دانش آموزان است

طاهره پورمحمود در بازدید از دارالقرآن نور، با اشاره به اهمیت فعالیت های قرآنی در مدارس گفت: فعالیت های قرآنی در مدارس، نوعی تربیت است و در دارالقران نیز این امر مهم بطور ویژه و تخصصی تر دنبال می شود.
وی گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مهمترین هدف تعلیم و تربیت رسیدن به حیات طیبه است که راه رسیدن به حیات طیبه استفاده از تعالیم قرآنی و نهادینه کردن اخلاق و رفتار قرآنی در بین دانش آموزان است.
در این بازدید زهرا نجاری، مدیر دارالقرآن نور از فعالیت های این مرکز در طول سال تحصیلی گذشته سخن گفت و اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر هزار نفر دانش آموز دختر و پسر در رده های سنی مختلف از آموزش های مجازی این مرکز به طور مستمر بهره بردند و تمام کلاس‌های قرآنی نیز با کلاس بندی در فضای مجازی تشکیل شد.
وی افزود: امید است با بهتر شدن شرایط مربوط به کرونا بتوانیم در سال تحصیلی جدید کلاس‌های حضوری داشته باشیم.
پورمحمود در این بازدید ضمن تشکر از فعالیت های خوب و ارزشمند مدیر دارالقرآن نور و همکارانشان بر ادامه فعالیتهای قرآنی تاکید کرد و یادآور شد: حفظ سلامت دانش آموزان و خانواده ها از اولویت های اساسی در آموزش و پرورش است و در برخی مواقع بهتر است به داشتن کلاس‌هایی در فضای باز اهتمام بورزیم تا بتوانیم ضمن حفظ سلامتی دانش آموزان قرآن آموز، آموزش های قرانی را کیفیت ببخشیم و به نوعی آرامش روحی روانی ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار