حسین عبدی در گفت‌وگو با پانا:

الهلال حریف جدی برای پرسپولیس نیست؛ این بهترین قرعه بود

وقتی نمی‌توانند پول بازیکن خارجی را بدهند همان بهتر که جذب نکنند

تهران (پانا) - کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است الهلال حریف خوبی برای پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهددیود

کد مطلب: ۱۲۱۹۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
الهلال حریف جدی برای پرسپولیس نیست؛ این بهترین قرعه بود

حسین عبدی در گفت‌وگو با پانا، درباره شرایط پرسپولیس و رویارویی با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: « در بلزی قبلی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان با وجود اینکه بازی هیجان زیادی داشت اما موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌های هر دو حریف خلق نشد. پرسپولیس در دفاع و ضد حمله عملکرد بسیار خوبی داشت اما هیجان بازی کم بود. زمانی هم که تیم الهلال در بازی قبلی خود مقابل استقلال بازی کرد فقط در خط جلو قوی بودند و نسبت به گذشته هارمونی و هماهنگی زیادی با هم نداشتند. »

وی ادامه داد: « بنابراین با این شرایط من فکر نمی‌کنم الهلال حریف جدی برای پرسپولیس باشد. آنها نسبت به چند سال قبل ضعیف‌تر شدند و با توجه به شرایطی که تیم پرسپولیس دارد من فکر می‌کنم برنده این دیدار خواهد بود. بنابراین من اصلا اعتقاد ندارم تیم الهلال حریف سرسختی برای پرسپولیس است و باید بگوییم حتی بهترین حریف است. الهلال در مرحله قبل تیم استقلال را شکست داده بود، ولی مطمئنا پرسپولیس رقیب قوی‌تری برای آنها خواهد بود. امیدوارم پرسپولیس از این مرحله هم عبور کند و دوباره شاهد حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان باشیم تا در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم. »

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد وضعیت تیم پرسپولیس و خریدهایی که صورت گرفته، اظهار کرد: « به نظرم زود است که بخواهیم بازیکنان خریداری شده توسط پرسپولیس را قضا‌وت کنیم. هر چند معتقدم پرسپولیس در خط جلو و هافبک کمی از هماهنگی دور افتاده اما همچنان در دفاع عملکرد قابل قبولی دارد. بازیکنان جدیدی هم که به تیم اضافه شده‌اند رفته رفته به هماهنگی با سایر بازیکنان می‌رسند. برخی بازیکنان جدید از جمله رضا اسدی باید سرعت فردی و تیمی خود را بالا ببرد تا بتواند در تیم پرسپولیس خوب عمل کند و به آن چه که می‌خواهد برسد. »

عبدی در مورد گلایه‌های کادر فنی از فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم حمایت از جذب بازیکنان خارجی اظهار کرد: « قاعده درست این است که وقتی هر تیمی اقدام به جذب بازیکن خارجی کرد؛ بتواند قرارداد آن را پرداخت کند تا پنجره بسته نشود و تیم به مشکل نخورد. اما زمانی که این اتفاق نمی‌افتاد و با عدم پرداخت حق و حقوق بازیکن خارجی و شکایت او و محرومیت تیم و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، همان بهتر که مجوز جذب بازیکنان خارجی را صادر نکنند و از بازیکنان داخلی استفاده کنند. من اعتقاد دارم بازیکنان داخلی خیلی بهتر از برخی از بازیکنان خارجی هستند. ما در گذشته برخی بازیکنان خارجی را داشتیم که حتی یک دقیقه برای پرسپولیس بازی نکردند. وقتی چنین شرایطی وجود دارد به نظرم میدان دادن به بازیکنان داخلی بیشتر جواب می‌دهد. »

وی در پایان گفت: « کادر فنی عملکرد بسیار قابل قبولی داشته است و امیدوارم در بازی با الهلال هم تیم نتیجه لازم را بگیرد. یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده و مسئولان باشگاه هم باید به زودی برای تمدید قرارداد این سرمربی اقدام کنند تا در آینده پرسپولیس دچار مشکل نشود. ».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار