نواختن زنگ شور عاطفه‌ها با رزمایش احسان حسینی

تهران(پانا)- پویش ملی و معنوی شور عاطفه‌ها در راستای برگزاری رزمایش احسان حسینی، امروز به صورت نمادین همزمان با سراسر کشور در دبیرستان عصمت منطقه یک با حضورمسئولان آموزش و پرورش، کمیته امداد، ارتش جمهوری اسلامی، فرمانداری شمیرانات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ شور عاطفه‌ها با رزمایش احسان حسینی
مراسم شور عاطفه ها روز چهارشنبه هفتم مهرماه با حضور ابوالقاسم حدادی؛ مدیر منطقه، سرهنگ جواد لشگری؛ جانشین فرمانده قرار گاه پشتیبانی ستاد ارتش جمهوری اسلامی حسن محمدی، رئیس کمیته امداد شمیرانات و منطقه یک، فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، محمدرضا علی اکبری؛ رئیس بازرسی فرمانداری، مهدی انصاری؛ مدیر روابط عمومی، زهرا سیف؛ مدیر سازمان دانش آموزی و اولیا دانش آموزان در دبیرستان عصمت برگزار شد.
در این مراسم پس از قرائت آیاتی از کلام الله قرآن، خواندن سرود ملی، مریم شمس الهی؛ مدیر دبیرستان ضمن خیرمقدم حضور مدعوین در خصوص جشن عاطفه ها که هرسال در ماه مهر با حضور دانش آموزان برگزار می شد گفت: امسال به دلیل تقارن با ایام سوگواری حسینی با نام شور عاطفه ها برگزار شد.
در ادامه حدادی با تسلیت ایام اربعین حسینی و ضمن تشکر از برپایی شورعاطفه ها اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان است که باید بر اساس سند تحول بنیادین در ساحت های شش گانه تربیت شوند. جشن و شور عاطفه ها فرصتی است برای آموزش و تمرین دگر دوستی. این موضوع مختص یک روز یا یک هفته نیست، بلکه شعار و منشی همیشگی است و دانش آموزان با تمرین، حضور و مشارکت در فعالیت های اجتماعی در بخش ساحت اجتماعی رشد می کنند.
وی با اشاره به این نکته که جشن عاطفه ها برنامه بسیار خوبی برای تامین نیاز دانش آموزان نیازمند است گفت: این پویش با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود که با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان و پرداخت کمک‌ هزینه تحصیل، در اولویت این طرح قرار گرفته است. اولویت ما کمک رسانی به دانش آموزانی است که از وسایل الکترونیکی محروم هستند. امیدواریم با این شرایطی که بوجود آمده بتوانیم بهترین خدمت رسانی را به ذینفعان خود که دانش آموزان عزیز هستند و به ویژه اولیا محترم که در کنار دانش آموزان هستند برسانیم.
حدادی در ادامه با ابراز امیدواری جهت واکسیناسیون همگانی تصریح کرد: با یاری و همکاری همه والدین و مسئولان امیدواریم با واکسیناسیون همگانی شرایط برای آموزش حضوری دانش آموزان مهیا شود و شاهد حضور پرشور دانش آموزان و همکاران در سطح مدارس به زودی باشیم.
سپس رئیس کمیته امداد شمیرانات، اظهار کرد: این مسئولیت پذیری را باید از دانش آموزان آموخت. در حین برنامه ملاحظه کردیم که دانش آموزان با چه شور و اشتیاقی مسئولیتی که برعهده دارند را به خوبی انجام می دهند
وی در ادامه بیان کرد: آموزش وپرورش منطقه یک همکاری بسیار خوبی در زمینه جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی با کمیته داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار