معاون پرورشی منطقه ۹ در مراسم شور عاطفه ها گفت:

دانش‌آموزان با دستان کوچک‌شان گره‌های بزرگی را باز می‌کنند

تهران(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 9 با حضور در مراسم مهر عاطفه‌ها با تاکید بر اهمیت جشن عاطفه‌ها گفت آموزش و پرورش در این زمینه یار و یاور کمیته امداد است و به این جشن توجه به خصوصی وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با دستان کوچک‌شان گره‌های بزرگی را باز می‌کنند

سید محمد مهدی جدائی در این مراسم که با حضور فیروز مرئی؛ رئیس کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲، حسین امامی؛ معاون مشارکت ها و رامین نورمحمدیان؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۹ در مدرسه قرآن و عترت و در بستر مجازی در شبکه شاد برگزار شد، افزود: همه ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم در شادی و غم یکدیگر مشارکت داشته باشیم و به بحث احسان و نیکوکاری بی‌نهایت اعتقاد داریم و قطعاً جشن عاطفه‌ها و کمک به نیازمندان موجب رستگاری در این دنیا و آخرت می‌شود.

وی افزود: وظیفه داریم نسبت به همنوعان خودمان بی‌تفاوت نباشیم و جشن عاطفه‌ها فقط مربوط به یک روز نیست و نباید نیکوکاری نسبت به افراد و نزدیکان را دریغ کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه تأمین مایحتاج مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان محروم را مهم‌ترین هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها اعلام و اظهار کرد: امسال نیز مهر عاطفه‌ها بدلیل شرایط ناشی از کرونا همچون سال گذشته بصورت مجازی برگزار می‌شود اما امیدواریم با ریشه کنی ویروس کرونا جشن نیکوکاری را در پایان سال با حضور پر شور و نشاط دانش آموزان در مدارس برگزار کنیم.

جدائی در پایان با گرامیداشت یاد دانش آموز شهید علی لندی که برای نجات جان هموطنش از جان خود گذشت خطاب به دانش آموزان گفت: دانش‌آموزانی که در این مراسم شرکت می‌کنند با دستان کوچک‌شان گره‌های بزرگی را باز می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار