مدیر آموزش و پرورش منطقه ۹ در جشن عاطفه ها عنوان کرد:

هدف از برگزاری جشن عاطفه ها گام برداشتن در مسیر تقوا، احسان و نیکوکاری است

تهران (پانا) - رضا رحیم پور با حضور در مراسم جشن عاطفه ها که در مدرسه دخترانه هاجر 2 برگزار شد با اشاره به آیه شریفه "تعاونوا علی البر و التقوی" هدف از برگزاری جشن عاطفه ها را کمک به یکدیگر و گام برداشتن در مسیر تقوا، احسان و نیکوکاری دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۳۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری جشن عاطفه ها گام برداشتن در مسیر تقوا، احسان و نیکوکاری است

وی با اشاره به اینکه یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام، احسان، نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است، افزود: این توفیقی است از جانب خداوند متعال که تنها نصیب بندگان خوب و برگزیده او می شود.

رحیم پورگفت: کمک کردن به نیازمندان از سیره اهل بیت(ع) است و آن بزرگواران حتی با نیازمندان و فقیران هم سفره نیز می شدند.

مدیر منطقه علم و صنعت، مال و مکنت را وسیله آزمایش بندگان از سوی خداوند متعال عنوان کرد و افزود: برگزاری این چنین جشن هایی در احیای سنت حسنه انفاق و نیکوکاری، علاوه بر اینکه انجام تکلیف شرعی و اجتماعی است، تأثیر بسزایی در راستای خدمات نظام به طبقه محروم و نیازمندان جامعه دارد.

رحیم پور جشن عاطفه ها را فرصتی برای تقسیم عاطفه ها و دوستی ها بین نیازمندان در آستانه بازگشایی مدارس و دستگیری از دانش آموزان دانست و افزود: جشن عاطفه ها فرصت مغتنم تربیتی برای عشق ورزی و کمک به کسانی است که نیازمند دستان گرم همنوعان خود برای حضور بدون دغدغه در مدارس و فراگیری علم و دانش هستند.

وی اظهار کرد: جشن عاطفه ها زمان خوبی است تا با دستان پر مهر و با سخاوت خویش، گل های لبخندی بر چهره دانش آموزان نیازمند نشانده و آنها را در عرصه تعلیم و تربیت یاری دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار