مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

برگ برنده ما در دفاع مقدس، توکل و ایمان به خدا بود

یاسوج (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دلیل عدم موفقیت تهاجم رژیم بعثی در تصرف خاک ایران عنوان کرد دو عنصر ایمان و توکل به خدا برگ برنده ایران در دفاع مقدس بود.

کد مطلب: ۱۲۱۹۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگ برنده ما در دفاع مقدس، توکل و ایمان به خدا بود

هادی زارع پور با اشاره به سخن رهبری که فرمود؛ دوران دفاع مقدس اوج افتخارات مردم ایران است، افزود: کسانی که جنگ تحمیلی و آن دسیسه بزرگ را طراحی کردند بر این تصور بودند که در همان ابتدا تهران را تصرف کنند، اما دیدند که با مقاومت و دفاع جانانه رزمندگان ایران مواجهند و در همان ابتدای تهاجم زمین گیر شدند.

وی گفت: امروز بهترین فرصت برای معرفی مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در این دوران به نسل جوان و نوجوان است.

زارع پور افزود: تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، جلوه های بسیار زیبایی از آموزه‌هایی همچون ایثار و شجاعت را برای دانش آموزان تداعی می کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: ادای احترام به ایثار ها و از خودگذشتگی های رزمندگان دفاع مقدس در مقابل تهاجم دنیای کفر به وطن عزیزمان ایران بود چرا که ما دیدیم رزمندگان، ایثارگران و مدافعان ایران عزیز در دفاع مقدس در مقابل بیش از ۵۰ کشور حامی رژیم بعثی با همه توان ایستادند و تمام معادلات نظامی آن روزها را به هم زدند.

کورش دلشاد افزود: آئین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ از نسلی به نسل دیگر است و اینجا وظیفه آموزش و پرورش برای تحقق چنین هدف والایی سنگین است.
دلشاد ادامه داد: تمام ساحت های سند تحول بنیادین، تربیتی است و این سند تکلیف ما را در تربیت نیروهای انسانی در طراز جمهوری اسلامی مشخص کرده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: وظیفه ما جهت دار کردن تعلیم و تربیت به سمت فرهنگ سازی ارزش ها است و می بینیم خروجی چنین فرهنگ سازی، دانش آموزانی مانند شهید لندی است و به درون آتش می زند تا همنوعان خود را نجات دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار