سید ابوالفضل پرپنجی؛ مدیرکل کمیته امداد استان تهران:

هدف از شورعاطفه‌ها؛ توسعه خیر و احسان و محبت است

تهران(پانا) -مدیرکل کمیته امداد استان تهران ابعاد معنوی مراسم شورعاطفه ها را از ابعاد مادی آن مهم تر دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۸۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف از شورعاطفه‌ها؛ توسعه خیر و احسان و محبت است

ابوالفضل پرپنجی؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: یکبار دیگر گرامی بداریم جایگاه رفیع معلمین را که بعد از پدر و مادر نقش سازنده ای برای دانش آموزان و جامعه دارند.

وی افزود: همچون سنوات گذشته در آغاز سال تحصیلی مراسم شور عاطفه ها برگزار می شود و امسال می خواهیم مشق محبت بنویسم و در این کار ابعاد مادی اهمیت زیادی ندارد بلکه این توسعه خیر و احسان و محبت است که حائز اهمیت و از اهداف مهم این برنامه است.

پرپنجی خاطرنشان کرد: این مراسم امروز در مدارس برگزار می شود و فردا در ۷۰۰۰ مرکز نیکوکاری و خیریه همین آیین ادامه دارد. البته شور عاطفه ها از ۲۰ شهریور آغاز شده و سعی کرده ایم کمک هایی را که تاکنون جمع آوری شده به دست دانش آموزان برسانیم تا پیش از آغاز سال تحصیلی به دستشان رسیده باشد.همچنین این مراسم جمعه هم در مصلاها و مساجد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در کمیته امداد امام خمینی(ره) هدفمان فقط تامین امکانات معیشتی نیست و یکی از ابعاد فعالیتی ما اقدامات فرهنگی و تربیتی و آموزشی است و امسال تا کنون در تهران با کمک خیرین و از طریق اقدامات انجام شده؛ ۷۶ دانش آموز وارد دانشگاه شده اند.

پرپنجی تاکید کرد: در آموزش و پرورش تعلیم انجام می شود و باید در حوزه تربیت هم غنی سازی انجام شود که در این میان سواد رسانه ای هم باید ارتقاء پیدا کند. حدود ۸۰۰۰ دانش آموز در تهران تحت حمایت هستند و در سال گذشته ۲۵۰۰ تبلت تهیه و به دانش آموزان اهدا شد. اما باید توجه داشت که فرهنگ استفاده از این سخت افزارها و نرم افزارها هم باید آموزش داده شود تا از آسیب های احتمالی فضای مجازی هم جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار