دومین نشست تبیین سند تحول تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی استان همدان

همدان (پانا) - دومین نشست تبیین سند تحول تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان استان همدان با حضور مسئولان سازمان دانش‌آموزی شهرستان ها، مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان در محل سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست تبیین سند تحول تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی استان همدان

در این نشست توسط رییس سازمان دانش آموزی استان، از نسخه سند تحول تشکیلات پیشتازان و شال گردن تشکیلاتی رونمایی شد.

رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی استان همدان در این خصوص گفت: از سال 1397 روند بازمهندسی فعالیت های پیشتازان آغاز شد و در نهایت در 14 گام سند تحول تشکیلات در 18 خرداد 1400 در نشست هیات امنای سازمان به تصویب رسید.

میرزایی ادامه داد: همچنان که همه ارگان ها و سازمان ها با مرور زمان نیازمند بازمهندسی و نوسازی فعالیت های خود براساس نیازهای جامعه هستند، سازمان دانش آموزی هم به دلیل پویایی دائماً به دنبال به روز کردن فعالیتهای تشکیلاتی خود است.

وی در ادامه گفت: مهمترین وظایف سازمان زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان برای کسب فضایل اخلاقی، بسط مشارکت فعال دانش آموزان در عرصه های مختلف انقلاب و کشور، برنامه ریزی برای استفاده مفید از اوقات فراغت، ترویج الگوها و اسوه های انقلابی، تقویت روحیه تعاون، نیکوکاری و نوع دوستی و مشارکت در ارتباطات بین المللی دانش آموزان بویژه دانش آموزان کشورهای اسلامی است.

میرزایی در موضوع تحولات تشکیلات پیشتازان گفت: تحولات تشکیلات دانش آموزی طبق این سند در عرصه های اعضا، مربیان، مدرسان، درجات اداری تشکیلاتی، مدال های افتخار بین‌الملل، نمادها و علائم، محتواهای آموزشی و کمیته های فنی ایجاد شده است و این تغییرات یراساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بومی سازی برنامه ها انجام شده است.

در ادامه این نشست نسخه تحولی تشکیلات پیشتازان بطور مفصل برای کارشناسان سازمان دانش آموزی شهرستان ها، مناطق و نواحی تشریح شد و در پایان به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

لازم به یادآوری است که بزودی بر اساس قطب بندی استانی و معرفی مربیان، فرایند آموزش مربیان سراسر استان ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار