حاجی میرزایی: تلاش می‌کنیم سند تحول در سطح مدرسه عملیاتی شود

همدان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از تلاش برای عملیاتی شدن سند تحول در سطح مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: تلاش می‌کنیم سند تحول در سطح مدرسه عملیاتی شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محسن حاجی میرزایی در نشست شورای معاونان استان و روسای شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان همدان با بیان این که اولین راه حل مشکل، تعریف دقیق مساله است، عنوان کرد: باید توانایی‌ها را بسنجیم، معلومات را مرتب و ابهامات را روشن کنیم تا به راه حل مساله برسیم.

حاجی میرزایی با اشاره به این که مسؤولیت مدیران آموزش و پرورش تصمیم گیری و تدبیر است، افزود: سازمان در چنین فضایی بالغ تر می‌شود و رشد می‌کند. باید به سمتی حرکت کنیم که سازمان خلاق و پویاتر شود و برای مسائل راه حل اجرایی و واقعی داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اصل گفت‌وگو و هم اندیشی، گفت: در چنین فضایی مسائل را بهتر می‌توان نقد و بررسی کرد و مدیران آموزش و پرورش نقش مهمی در شکل گیری این فضا دارند.

حاجی میرزایی افزود: مدیران باید با ایجاد شوق و انگیزه در همکاران، ظرفیت گفت‌وگو باید بالا ببرند و از ظرفیت ها به درستی استفاده کنند.

وی با بیان این که همه تلاش ما این است که کار را خوب پیش ببریم و سند تحول به معنای واقعی اجرایی شود، عنوان کرد: این سند باید در سطح مدرسه عملیاتی شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به آموزش‌های مجازی و راه‌اندازی شبکه شاد در شرایط کرونایی، گفت: ما وارد یک زیست بوم جدید شدیم که مناسبات آن با شرایط جاری ما متفاوت است. برای بهبود کیفیت آموزش ظرفیت خوبی در اختیارمان قرار گرفته و فرصت خلاقیت ایجاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار