مراسم تجلیل از فعالان واکسیناسیون فرهنگیان نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع فعالان مرکز واکسیناسیون فرهنگیان، شهرستان نیشابور را پیشگام در این حرکت بزرگ معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از فعالان واکسیناسیون فرهنگیان نیشابور برگزار شد

علیرضا کلیدری با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، واکسیناسیون فرهنگیان را یک اقدام بزرگ و هوشمندانه دانست و گفت: مهر، مهربانی، بخشندگی و نوع دوستی امری کاملا آگاهانه است و انسان های به رشد رسیده می توانند آن را بروز دهند.

وی ادامه داد: انسان های بزرگ در طول تاریخ زیاد بوده اند ولی انسان بزرگوار بسیار کمیاب است و این حرکت زیبای شما به نوعی بزرگواری به شمار می رود. شما درس آموز یک محبت بزرگ بوده اید و بر خود لازم می دانیم در مقابل شما ادای احترام کرده و از زحمات شما تشکر کنم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در ایام دوره کرونا، فرهنگیان این شهرستان به صورت جهادگونه پای کار بوده و با تولید محتوا جهت آموزش دانش آموزان، برگزاری امتحانات، رعایت پروتکل های بهداشتی و در نهایت راه اندازی پایگاه واکسیناسیون اتفاقات مهمی در مسیر کنترل بیماری کرونا را رقم زده اند. در این مراسم 60 نفر از فعالان پایگاه واکسیناسیون فرهنگیان تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار