مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد:

مدارس شاهد نقش الگویی داشته باشند

مشهد(پانا)- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در آیین استانی نواختن زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان دخترانه شاهد خاندان قفلی آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس گفت مدارس شاهد بایستی نقش الگویی داشته باشند و ارزنده ترین دانش آموزان را تربیت کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شاهد نقش الگویی داشته باشند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه دو هزار و 100 شهید دانش آموز و 124 معلم شهید استان، امام خمینی (ره) را پرورش دهنده فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری انتظارات خویش را از جوانان و نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان در سه واژه تهذیب، تحصیل و ورزش خلاصه کرده اند.

وی با اشاره به سه مرحله زندگی شهدا گفت: شهدادر مرحله اول در جامعه و همراه مردم زندگی می کنند، در مرحله دوم خویش را خالص و در مرحله سوم به لقاء می رسند.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اهتمام ویژه معلمین به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان در ایام دفاع مقدس گفت: معلمین در ایام دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل مدارس را برپا کردند تا دانش آموزان به تحصیل خویش ادامه دهند و افرادی مفید برای جامعه خوبش شوند.

حجت الاسلام معصومی در پایان با بیان اینکه مدارس شاهد بایستی نقش الگویی داشته باشند و ارزنده ترین دانش آموزان را تربیت کنند، گفت: دانش آموزان عزیز باید ابتدا اهداف خویش را مشخص کرده و برای دستیابی به آن برنامه ریزی کرده و در نهایت برای اجرایی ساختن آن برنامه ها تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار