مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی امروز در زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی امروز از گاوازنگ‌ زنجان تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد. با توجه به شرایط کرونایی که بسیاری از همشهریان نتوانستند در پیاده روی اربعین شرکت کنند و از نزدیک به سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عرض ادب و ارادت کنند، در این راهپیمایی شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی امروز در زنجان برگزار شد

مراسم جاماندگان اربعین ۵ روز است که در زنجان در حال برگزاری است. در این مسیر پیاده روی حدود ۵۰ موکب به شرکت کنندگان در پیاده روی خدمات غذایی، بهداشتی، فرهنگی و مذهبی ارائه کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در این خصوص گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان هیچ مراسمی برای جاماندگان اربعین ندارد.

حجت‌الاسلام سعید احمدی تأکید کرد: برنامه‌ای که تحت عنوان جاماندگان اربعین از مسیر گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام برگزار شده است، به صورت خودجوش بوده و از سوی مردم برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه، طبق اعلام قبلی سازمان تبلیغات اسلامی هیچ برنامه‌ای برای جاماندگان اربعین ندارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی و تبعیت از مصوبات ستاد کرونا برنامه‌ای نداریم و از هیچ برنامه‌ای هم حمایت و پشتیبانی نمی‌کنیم.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه خود مردم به زیرساخت‌ها و نبود امکانات لازم در این مسیر آشنایی دارند، تصریح کرد: برخی از برنامه‌های مردمی و خودجوش به مناسبت اربعین در سراسر کشور برگزار می شود و با وجود اینکه زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است، به جرات می توان گفت که این برنامه در زنجان، کم رنگ‌تر از سایر نقاط کشور است.

وی تصریح کرد: قطعاً این حضور کم‌رنگ، در راستای حمایت از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم تجمع و برگزاری هرگونه برنامه در خصوص جاماندگان اربعین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار