معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه یک:

هفته دفاع مقدس یادآور ارزش‌هایی است که روی گردانی از آنها دل زدگی ایجاد می‌کند

تهران(پانا)- سید مومن با اشاره به اهمیت بزرگ داشت هفته دفاع مقدس ، برکات آن رابه ‌عنوان الگویی برای آینده انقلاب خصوصاً در گام دوم انقلاب (برپایی تمدن نوین اسلامی) بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
هفته دفاع مقدس یادآور ارزش‌هایی است که روی گردانی از آنها دل زدگی ایجاد می‌کند
فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه یک، با گرامی داشت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس در گفت وگو با پانا اظهار کرد: چهل و یکمین سال دفاع مقدس را در حالی پشت سر می‌گذاریم که همچنان به نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایمان داریم، حفظ آثار دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان و افتخار آفرینان، نواختن زنگ مقاومت و ایثار، غبار روبی وعطرافشانی گلزار شهدا و دیدار از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در رأس برنامه های این هفته بود.
وی افزود: هر روز به خود یادآور می شویم که امنیت و آرامش حضور در جایگاه های امروزمان را مد یون دلاور مردان و زنانی هستیم که آغازگر آن عصر جدید در عالم بودند. آن روز که جهان میان شرق و غرب مادی تقسیم شده بود وکسی گمان یک نهضت بزرگ را نمی کرد.
سید مومن ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با قدرت و شکوه پا در میدان گذاشت؛ چارچوب‌ها را شکست کهنگی کلیشه ها را به رخ دنیا کشید. دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز عصر جدید را اعلام کرد.
وی با اشاره به دستا ورد های دفاع مقدس تاکید کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ارزش‌هایی است که فقط روی گردانی ها از آنها دل زدگی ایجاد می‌کند؛ نه پای بندی به آنها!
معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه یک تصریح کرد: آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت، عقلانیت و برادری از دستاوردهای همیشه زنده انقلاب اسلامی ما بوده است وهمان گونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند: «درودی از اعماق دل بر این ملت بر نسلی که آغاز کرد و ادامه داد و بر نسلی که اینک وارد فرآیند بزرگ و جهانی چهل سال دوم می شود.»
وی افزود: دفاع مقدس، یک واقعه تاریخی نیست که آن را پایانی باشد بلکه فرهنگی همیشه جاری و ساری است که از برکات آن می‌توان به‌عنوان الگویی برای آینده انقلاب خصوصاً در گام دوم انقلاب (برپایی تمدن نوین اسلامی) بهره‌مند شد.
سید مومن در ادامه گفت: با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب و درهفته دفاع مقدس با دفاع از توانمندسازی فرهنگیان جریان شناس؛ گفتمان ساز و مطالبه گر، اولین جلسه دوره تربیت مدرسان مرجع درسنامه جریانی گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی با حضور اساتید دانشگاه فرهنگیان و نمایندگانی از آموزش و پرورش در مرکز عالی شهید بهشتی برگزار شد.
در پایان معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک اظهار کرد: با توجه به این که منطقه یک آموزش و پرورش، دبیرخانه بیانیه گام دوم در اداره کل شهر تهران می باشد با دعوت از اساتید مربوطه طی سال تحصیلی جدید مباحث توانمند سازی فرهنگیان اجرا خواهد شد.
شایان ذکر است؛ اولین جلسه دوره تربیت مدرسان مرجع درسنامه جریانی گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی، طی کارگاه آموزشی ۲۰ ساعته با حضور علیرضا منصوری، مدرس دوره و استاد سطوح عالی حوزه و عضو قرارگاه بیانیه گام دوم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حسین درودی؛ معاون امور استان ها در ستاد همکاری حوزه و وزارت آموزش و پرورش و حسینی نیا، کارشناس و پژوهشگر انقلاب اسلامی و مدیر هیأت اندیشه ورز و رسانه قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب، مقدم؛ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه فرهنگیان استان تهران معاونان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان تهران، علیخانی و آذرنیوند، مسئول نهاد استان واساتید دیگر در مرکز آموزشی عالی شهید بهشتی تهران در هفته دفاع مقدس برگزار شد و فاطمه سید مومن، معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه یک نیز به عنوان استاد مدعو این دوره در این سلسله کلاس ها حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار