مدیر هنرستان امام حسن مجتبی(ع) منطقه یک عنوان کرد:

هنر ابزار قدرتمندی برای نمایش و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است

تهران (پانا) - مدیر هنرستان امام حسن، هنر را ابزار قدرتمندی دانست که می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را نمایش داده و به نسل بعد انتقال دهد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
هنر ابزار قدرتمندی برای نمایش و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است
جلسه کارگروه ایثار و شهادت در دی‌ماه ۱۴۰۰ با حضور حمیدرضا اصفهانی؛ معاون نظارت موسسه فرهنگی- تربیتی شهرک محلاتی، مهدی سمایی؛ مسئول بسیج فرهنگیان، علیرضا لبافی از حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان الغدیر لواسانات، اکرم محجوری؛ کارشناس مسوول اردوها و بازدید، معصومه شیرکوند کارشناس قرآن، عترت و نماز، مهدیه پورشریعتی؛ کارشناس فرهنگی- هنری و مدیران، مربیان مدارس شاهد و مدارس شهرک محلاتی درهنرستان امام حسن مجتبی (ع) تشکیل شد.
در ابتدای جلسه سوسن مهرزاد؛ مدیر هنرستان امام حسن مجتبی، ضمن خوشامدگویی به حضار اظهار کرد: هنرجویان و هنرآموزان هنرستان سعی دارند ایثار گری را در تمام ابعاد هنری به نمایش بگذارند و مسئولیت اجتماعی و شرعی خودشان را به این نحو انجام دهند اجرای تمام برنامه ها و نمایشگاه ها در این هنرستان را هنرجویان به عهده دارند. ما در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا آمادگی همکاری در زمینه های هنری با همه مدارس شهرک را داریم.
مهدی سماعی، مسئول بسیج فرهنگیان منطقه با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: دستور کار این جلسه همفکری و هم اندیشی در رابطه با برگزاری باشکوه یادواره شهدای فرهنگی دانش آموز شهرستان شمیرانات است و تجلیل از خانواده های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف ماست.
در ادامه علیرضا لبافی خاطرنشان کرد: ما باید فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران را به نسل بعد انتقال دهیم و این امر باید از طریق برنامه های فرهنگی و هنری انجام شود. در این مراسمات باید رکن اصلی، دانش آموزان باشند و حتی در تمام برنامه ها جهت آموزش و تمرین مسئولیت پذیری از دانش آموزان استفاده شود.
وی افزود: جهت جذابیت بیشتر و جذب بیشتر دانش آموزان می توانیم برنامه یادواره شهدا را با مشارکت دانش آموزان همراه با خانواده‌ها در مناطق خوش آب و هوای لواسانات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.
در این جلسه پس از تبادل نظر اعضا مقرر شد، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان شمیرانات با محوریت مقاومت، ایثار و شهادت، با مشارکت معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه یک و بسیج و موسسه فرهنگی- تربیتی شهرک محلاتی برگزار شود.
گفتنی است؛ در حاشیه این جلسه نمایشگاهی از آثار هنری هنرجویان جهت بازدید مدعوین دایر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار