معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه یک اعلام کرد:

برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب نمایش شعار«کار گروهی رمز موفقیت» خواهد بود

تهران (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه یک معتقد است با همراهی و همیاری همه تشکل‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب پربارتر و اثربخش تر خواهد بود و استفاده از تمام ظرفیت ها جهت برگزاری با شکوه نمایشگاه مدرسه انقلاب را توصیه کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب نمایش شعار«کار گروهی رمز موفقیت» خواهد بود
جلسه هم اندیشی اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران با حضور فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه یک، فاطمه سادات مرادی؛ معاونت خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهر تهران و کارشناسان حوزه پرورشی در دفتر حوزه معاونت پرورشی منطقه یک برگزار شد.
سیدمومن با اشاره به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و همکاری بیشتر و نزدیک تر تشکل های دانش آموزی و هم اندیشی در زمینه برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب است.
وی افزود: اگر برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب با استفاده از تمام ظرفیت ها و همکاری و همیاری تمام تشکل های دانش آموزی در سطح مدارس انجام شود ضمن اثرگذاری بیشتر و آموزش غیرمستقیم شاهد خروجی های بسیار موثرتری خواهیم بود.
فاطمه سادات مرادی؛ معاونت خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهر تهران در این جلسه ضمن معرفی زهرا سادات افتخاری به عنوان مربی انجمن اسلامی منطقه یک در ادامه با بیان فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: یکی از راهکارهای آشنایی دانش آموزان با بیانیه گام دوم برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب با عنوان دیروز، امروز و فردای ما در قالب مدرسه انقلاب است.
مرادی ضمن استقبال از پیشنهاد مشارکت تمام تشکل ها در برگزاری مدرسه انقلاب تاکید کرد: استفاده از تمام ظرفیت های موجود جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب بسیار ضروری و مهم است.
معاون اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهر تهران در پایان با اشاره به نگاه خلاقانه و جدید دانش آموزان در به تصویر کشیدن دیروز و امروز و فردای ما در قالب مدرسه انقلاب، اظهار کرد: ما با تقویت و پشتیبانی دانش آموزان شاهد ایده های خلاقانه و فراوانی در این خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار