لوح تسلیت سرپرست وزارت آموزش و پرورش به خانواده «علی لندی»

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر امروز خود به خوزستان لوح تسلیتی به خانواده «علی لندی» تقدیم کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
لوح تسلیت سرپرست وزارت آموزش و پرورش به خانواده «علی لندی»

متن اهدای لوح علیرضا کاظمی به شرح زیر است:

خانواده محترم دانش‌آموز پیشتاز شهید علی لندی

سلام علیکم

درگذشت تاثربرانگیز این فرزند شجاع و عزیز و دلبندمان را تسلیت عرض کرده و از درگاه پروردگار متعال برای شما صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

آنگاه که پرندگان زرین بال معرفت، در مهربانی دستان نازک ابرمرد کوچک دانش‌آموز پیشتاز شهید علی لندی آشیانه کردند و پرهای ققنوس جوانمردی و فداکاری، بر فراز غیرت او سایه افکن شدند، ایران اسلامی و به ویژه جامعه بزرگ آموزش و پرورش بر خود بالیدند و بر این اقدام ایثارگرانه و شجاعانه آفرین گفتند.

علی جان!

سلام بر تو که با حماسه آفرینی و رشادت وصف ناپذیرت، جان گرانمایه خود را بر کف نهاده و پروانه وار دل به شعله‌های آتش زدی و خود را فدای بقای انسانیت کردی، ای قهرمان بزرگ تو معلمی ماندگار از نسل نوجوان‌ ایران اسلامی و الگوی دانش‌آموزان دهه هشتادی شدی و درس ایثار، شجاعت و مروت شهیدان دفاع مقدس را در خاطره‌ها زنده کردی.

درود خدا بر تو و پدر و مادری که چنین فرزند برومندی را تربیت کردند که نام بلندش در شمار قهرمانان ملی این مرزوبوم و در امتداد حسین فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌ها جاودانه شد.

گفتنی است در این سفر علی باقرزاده رئیس حوزه وزارتی و هماهنگی آموزش و پرورش، اسماعیل بحری زاده مشاور وزیر و قائم مقام سازمان دانش‌آموزی و اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی سرپرست وزارت آموزش و پرورش را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار