در آئین تکریم گراوند و معرفی محمدی‌زاده استاندار جدید بوشهر و در آستانه اربعین حسینی مطرح شد؛

نفس‌های آخر تحریم‌ها را شاهد هستیم

وزیر کشور: انقلاب اسلامی ادامه دهنده انقلاب بزرگ سید الشهدا است/ ملت ایران از تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا و دیگر قدرت ها نمی‌هراسد و در مقابل هیچ کدام تسلیم نمی شود/ سخت‌ترین تحریم‌ها و تهدیدها را پشت سر گذاشتیم

تهران (پانا) - وحیدی در آئین معرفی استاندار جدید بوشهر گفت: ما استانداری را برای بوشهر انتخاب کردیم که دریادل و مردی از جنس حاج قاسم سلیمانی است و می داند که باید خدمتگزار ملت باشد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نفس‌های آخر تحریم‌ها را شاهد هستیم

به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز یکشنبه ۴ مهر ماه، در آیین تکریم عبدالکریم گراوند و معارفه احمد محمدی‌زاده استاندار جدید بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی، به جای ترسیدن، دشمن را به تسلیم و زانو زدن وادار کرده؛ چنانچه تاکنون نیز چنین بوده است.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی بر تارک دنیا می‌درخشد این در حالی است که بدخواهان نمی‌خواهند اینگونه باشد و در تلاش هستند ملت ایران را محتاج غرب نشان دهند.

وحیدی اضافه کرد: براساس فرهنگ قرآن، هیچ تسلطی بر مسلمانان قابل قبول نیست، مگر اینکه این تسلط به دست خودمان درست شود.

وزیر کشور گفت: راه نجات و حرکت ما جز از مسیر و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و آموزه‌های انقلاب اسلامی در پرتو هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نیست و تنها با حرکت در این مسیر است که همه چیز فراهم می‌شود.

وحیدی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در گام دوم خود قرار گرفته است؛ در گام اول برای حفظ عزت و اقتدار انقلاب خون‌ها ریخته و فداکاری‌ها شد تا این درخت نوپا به این مرحله برسد و امروز به برکت آن ایثارگری‌ها نام انقلاب اسلامی عزتمند، پرقدرت و پر صلابت در جهان به عنوان قدرتی که ظالمان و ستمگران دنیا را به زیر کشانده مطرح است.

وی با بیان اینکه کشور در گام دوم انقلاب آماده یک خیز بزرگ است گفت: امروز سخت‌ترین تحریم‌ها و تهدیدها را پشت سر گذاشتیم و نفس‌های آخر این تحریم‌ها را شاهد هستیم و مهم‌تر از دور زدن تحریم خنثی‌کردن آنها است.
وزیر کشور با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب همزمان با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی درخصوص اینکه آمریکا باید از منطقه برود ادامه داد: زمان زیادی از این فرمان رهبر معظم انقلاب نمی‌گذرد و همه دیدیم، در همین مدت؛ استکبار جهانی چگونه خفت بار از افغانستان فرار کرد و ذلت آنها نزد مردم بزرگ عراق را دیدیم که مورد نفرت مردم قرار گرفته اند.

وحیدی یادآور شد: امروز مسیر انقلاب بسیار قوی و روشن است و ثابت شده که انقلاب اسلامی ادامه دهنده انقلاب بزرگ سید الشهدا است.
وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز پنجه در پنجه ابرقدرت‌ها انداخته و آنها را به زیر کشیده است گفت: دیری نمی‌گذرد از دورانی که سربازان همین سرزمین (بوشهر) استعمارگران و متجاوزان را دست بسته به زانو درآوردند. رویدادهای مختلف پس از انقلاب اسلامی و حتی ایام اخیر هم نشان داد ما رئیسعلی دلواری‌های جدید فراوان داریم که عزت می آفرینند و نشان می دهند که جوهره انقلاب اسلامی تا به کجا است.

وی درباره استان بوشهر اظهار کرد: این استان نماد ایثار، بزرگی، اتحاد و اخلاق و دروازه بسیاری از اتفاق‌های خوب است و اقتصاد دریا محور از جمله ظرفیت‌های این استان جنوبی است.
وحیدی یادآور شد: ظرفیت‌های اقتصادی بوشهر باید شکوفا شود و نگاه ویژه‌ای به اقتصاد دریا محور صورت گیرد.
وی با بیان اینکه مسلمانان در شرق آفریقا خودشان را مدیون مهاجران بوشهری می‌دانند، افزود: ظرفیت عظیم فرهنگی در استان بوشهر وجود دارد و باید نگاه خاصی به این ظرفیت‌ها صورت گیرد.
وحیدی یادآور شد: ما شخصی را برای استانداری بوشهر انتخاب کردیم که دریادل و مردی از جنس حاج قاسم سلیمانی است و می داند که باید خدمتگزار ملت باشد.

وی اضافه کرد: احمد محمدی‌زاده فردی از نسل حاج قاسم‌سلیمانی‌ها است و طی ۴۲ سال دنبال شهادت در میادین مختلف دویده است و شخصیتی بادانش است که می‌داند چگونه باید از این ظرفیت‌ها استفاده کند.
وزیر کشور ادامه داد: خدمت به مردم بوشهر مهمترین خواسته استاندار جدید بوشهر است، نعمتی بزرگ‌تر از خدمت به مردم نیست؛ بویژه خدمت به مردمی که عاشق اهل‌بیت هستند.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های جوانان در استان بوشهر، گفت: بوشهر پرافتخار، باسابقه تاریخی ارزشمند است و امید می‌رود به نقطه اوج برسد.
در این آیین احمد محمدی‌زاده به عنوان استاندار بوشهر معرفی و از تلاش‌های عبدالکریم گراوند استاندار سابق تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار