مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۴:

کرونا برای تمام معلمان و مدیران فرصت آشکارسازی توانمندی‌هایشان است

تهران (پانا) - مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۴ عنوان کرد معلمان، در ایام شیوع ویروس کرونا، طلایه داران عرصه علم و دانش و اصلی ترین محور تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش هستند.  

کد مطلب: ۱۲۱۸۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کرونا برای تمام معلمان و مدیران فرصت آشکارسازی توانمندی‌هایشان است

سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در گفت‌وگو با پانا ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هم زمانی این دو رویداد را به فال نیک می گیریم.

وی در ادامه گفت: «کرونا برای تمام معلمان و مدیران یک فرصت است که قابلیت، ظرفیت، خلاقیت و توانمندی خود را آشکار سازند.»

جهانشاهی افزود: «آموزش، یک امر ارتباطی است که برای استمرار آن لازم است پیوند هایی که تا به حال در مدارس شکل گرفته را در قالب جدید تولید کنیم و اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم آموزش، آسیب می بیند.»

وی در خصوص اولویت دانش آموزان برای دریافت واکسن کرونا بیان کرد: «در مرحله اول، دانش آموزان مدارس استثنائی و در مرحله بعد دانش آموزان پایه دوازدهم و دانش آموزانی که بیماری زمینه ای دارند، در اولویت واکسیناسیون هستند.»

وی در پایان گفت: «ویروس کرونا ارجحیت علم بر ثروت را دوباره به جهانیان گوشزد کرد و امیدوار شد دست در دست هم و با پیوند علم و ایمان، مرزهای جدید علم و دانش را در نوردیم و با همت شما فرهنگیان و دانش آموزان قله های رفیع بهروزی و پیروزی را فتح نماییم. ضمن آرزوی تندرستی برای جامعه و قدردانی از همکاران در آموزش و پرورش امید داریم با همراهی و همکاری هرچه بیشتر با آغوش باز پذیرای آینده سازان کشور و امانت های الهی باشیم.»

*خبرنگار دانش آموزان پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار