گرچه قلب‌هایمان مالامال درد است اما افتخار می‌کنیم

شهرکرد(پانا)- مراسم بزرگداشت شهید علی لندی امروز در شهرکرد برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۱۸۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
گرچه قلب‌هایمان مالامال درد است اما افتخار می‌کنیم

مراسم بزرگداشت دانش آموز شهید علی لندی چهارم مهر ماه در خانه معلمین اداره ناحیه ۱ شهرکرد برگزار شد. این مراسم طی دو ساعت با حضور فرحناز قائدامینی مدیر کل اموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و سایر فرهنگیان از ادارات ناحیه ۱ و ۲ استان همچنین مسئولین و دانش آموزان سازمان دانش آموزی برگزار شد .

فرحناز قائد امینی در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت به خانواده نوجوان قهرمان که در شهرکرد تحصیل می‌کرد، گفت : گرچه قلب هایمان مالامال درد است اما همه‌ ما افتخار می‌کنیم به علی لندی عزیز ، ما به معلمین همیشه یادآور می‌شدیم که برای دانش آموزان از فداکاری ها و رشادت های حسین فهمیده ها و ریز علی فداکار بگوییم اما امروز علی لندی دانش اموز 14 ساله نه تنها همچون ریز علی فداکار لباسش را بلکه تمام وجودش را فدای نجات هم نوعش کرد . قطعاً در یاد و خاطره‌ی این مرز و بوم ثبت خواهد شد. نوجوان حسینی که با سن کم اش درس بزرگِ فداکاری و از خود گذشتگی را به ما آموخت .ما نیز نگران این بودیم که با وجود فضای مجازی نسل امروز ، نسلی که گام دوم انقلاب است با از خودگذشتگی ها و فداکاری های جنگ دفاع مقدس غریبه باشد اما امروز علی لندی قهرمان 14 ساله به ما نشان داد که از نسل همان دلاوران و فداکاران است .

همچنین قائدامینی از خصوصیات اخلاقی علی لندی گفت که چقدر به همکلاسی هایس کمک می‌کرد و چقدر شجاع بود ، باعث افتخار است برای معلمینی که چنین دانش اموزی را درس دادند و برای خانواده اش که او را چنین شجاع و با رشادت تربیت کردند .

در این مراسم دانش آموزان پیشتاز، دلنوشته های خود را به روح بزرگ قهرمان کوچک هدیه کردند و چند بیتی از شاهنامه را در وصف قهرمانی های او سرودند که نمایان گر شجاعت ها و دلیری های این نوجوان شهید بود.

در پایان با توجه به نزدیکی اربعین حسینی برنامه سوگواری اباعبدالله الحسین برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: هانیه پورشیروانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار