مشارکت خادمیاران منطقه ۱۴ تهران در طرح واکسیناسیون کرونا

تهران (پانا) - خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴، در قالب واکسیناتور با هدف ثبات در طرح واکسیناسیون عمومی مبارزه با ویروس کرونا مشارکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت خادمیاران منطقه ۱۴ تهران در طرح واکسیناسیون کرونا

مرتضی شکوری؛ دبیر ستاد کرونا منطقه ۱۴ با اشاره به آغاز جذب داوطلب خدمت در طرح ملی واکسیناسیون کووید ۱۹ گفت: این روزها که سرعت واکسیناسیون در کشور افزایش یافته است‌، لازم است نیروهای انسانی آموزش دیده با مشارکت، داوطلبانه به کمک مجریان این طرح بشتابند.

وی بیان کرد: به همین منظور و در راستای اجرای پویش مدافعان سلامت ۲، تعداد ۹۵ نفر از خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۴، اعلام آمادگی کردند تا در این طرح، مشارکت داوطلبانه داشته باشند. در ابتدای امر، یک دوره آموزشی با تدریس یکی از افراد معاونت بهداشت شرق تهران برگزار شد.

شکوری ادامه داد: پس از برگزاری دوره، از میان این افراد، ۲۲ نفر به عنوان نیروی واکسیناتور و ۲۵ نفر به عنوان نیروی ثبت واکسن و نیروی احراز هویت انتخاب شدند تا برای ادامه کار، به مسئولین طرح شهید سلیمانی معرفی شوند. این افراد فعلا به صورت نیروی کمکی در سایر مراکز واکسیناسیون کرونا منطقه همکاری می کنند تا از هفته آینده به عنوان نیروی شیفت دوم و سوم، در سالنی که به منظور واکسیناسیون کرونا در اختیار کانون های خدمت رضوی قرار می گیرد، فعالیت کنند.

دبیر ستاد منطقه ۱۴ در آخر گفت: این اقدام مؤمنانه جهادی خادمیاران امام رضا علیه السلام، در جهت خدمت به مردم و عمل به بیانات مقام معظم رهبری و اجرای طرح مدافعان سلامت ۲ است. امیدواریم تا با افزایش سرعت فرآیند واکسیناسیون و همکاری همه مردم، هر چه زودتر این بیماری منحوس ریشه کن شود.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار