نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

امید انقلاب اسلامی به جوانان و دانش آموزان است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه هیچ آیین و دینی به اندازه اسلام بر اهمیت علم و دانش تاکید نکرده است، گفت تمام امید ما در آینده به شما دانش آموزان است که انشالله به قله‌های کمال برسید.

کد مطلب: ۱۲۱۸۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
امید انقلاب اسلامی به جوانان و دانش آموزان است

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید به میزبانی مدرسه شاهد دخترانه سمنان، با اشاره به اینکه بحث اقرا و علم و آموزش اولین پیامی بود که به پیامبر اکرم(ص) نازل شد و خداوند متعال اول معلم عالم هستی است، خاطرنشان کرد: کسب دانش معنوی، رسالت جویندگان علم است.

وی افزود: بر اساس روایت‌های دینی و اسلامی، طلب علم و آموختن بر همگان واجب است، علاوه بر این هوشیار باشید که خداوند، طالبان دانش و علم، دانش آموزان و دانشجویان و کسانی که به دنبال دانش هستند را دوست دارد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه شرط نگاه داشتن این دوستی این است که گناه نکنیم، گناه تاریکی می‌آورد، زندگی خود را در مسیر کسب دانش معنوی کنیم، خدادار باشیم، ابراز کرد: تمام امید این کشور و انقلاب اسلامی در آینده به دانش آموزان است؛ لذا این قشر باید تلاش کرده تا به قله‌های کمال برسد.

حجت‌الاسلام مطیعی در ادامه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دوران دفاع مقدس و شهدای معلم و دانش آموز افزود: رشادت های شهیدان و جانبازان در هشت سال جنگ تحمیلی، امنیت امروز و فرصت تحصیل در آرامش را فراهم کرده است و هر آنچه امروز از عزتمندی و افتخار و همچنین امنیت در کشورمان وجود دارد، مرهون خون این شهیدان است.

در پایان این آیین چند تن از جانبازان دوران دفاع مقدس تقدیر شدند. یکصد و بیست چهار شهید معلم و ۶۲۲ دانش آموز شهید از شهدای فرهنگی استان سمنان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار