واکسیناسیون دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی به‌زودی آغاز می‌شود

ارومیه(پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اعلام کرد واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله استان در دستور کار قرار دارد و به‌زودی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۷۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی به‌زودی آغاز می‌شود

علی مصطفوی روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ مهر در ارومیه با بیان اینکه دریافت کنندگان واکسن باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: تجربه نشان داده دریافت کنندگان واکسن هم گرفتار این بیماری شدند و لازم است پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

وی با بیان این که ۱۰ شهر آذربایجان غربی همچنان در وضعیت قرمز کرونایی هستند، افزود: در تابستان روزانه بیش از ۲۰ نفر فوتی در استان گزارش شد که بیانگر عدم رعایت پروتکلهاست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مناسبتی فراموش ناشدنی در تاریخ کشور است، گفت: در دوران دفاع مقدس با رشادت شهدا و رزمندگان درس عبرتی به دشمنان داده شد تا چشم طمعی به کشور نداشته باشند.

وی با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید و مدرسه دارای جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی های استانی است، گفت: یکی از زیر مجموعه هایی که به توسعه می انجامد، مدرسه است.

مصطفوی ادامه داد: مربیان و معلمان تلاش می کنند تا تعلیم و تعلم به بهترین نحو انجام شود و آموزش‌های مدرسه مکمل آموزش خانواده است و دانش آموزان در مدرسه و خانواده آموزش می بینند.

وی با بیان اینکه محیط مدرسه در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارد و دانش آموزان در مدرسه از عواقب مشکلات و آسیب ها مطلع می شوند، گفت: از عوامل مدرسه باید تشکر کرد که دانش آموزان را با واقعیت آشنا می کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: سند تحول در سیاست‌های کلی به مطالب مهمی اشاره دارد و تربیت دانش آموزان بلند همت یکی از این موارد مهم است.

سید سلمان ذاکر بیان کرد: زنگ مهر یعنی تربیت دانش آموزان بلند همت برای جامعه و معلم که درس می دهد خودش هم عامل این مطالب است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید برای ارتقا و موفقیت زحمت بکشند، افزود: مجلس موضوع رتبه بندی معلمان را دوباره شروع کرده است و اگر این موضوع دو یا سه هفته بعد در دستور کار مجلس باشد، حتما معلمان رقابت خود را در تدریس و کسب رتبه ها شروع خواهند کرد.

وی گفت: تلاش می شود مشکل مدارس کانکسی و بخاری های نفتی حل شود و بتوان رضابت اولیا کسب شود.

در این آیین زنگ مهر با حضور مسوولان نواخته شد و دانش آموزان به صورت نمادین راهی کلاسهای درس شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار