در آیین آغاز سال تحصیلی جدید:

لایحه رتبه بندی معلمان؛ به دنبال جایگاه و منزلت معلمان است

فداکاری دانش آموز شهید؛ علی لندی باید در کتب درسی ثبت شود

تهران(پانا) - قاسم احمدی لاشکی؛ معاون پارلمانی و حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش؛ در آیین آغاز سال تحصیلی جدید تصویب لایحه رتبه بندی معلمان را در جهت پاسداری از جایگاه و منزلت فرهنگیان دانست که آینده کشور در دستان آن ها است.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
لایحه رتبه بندی معلمان؛ به دنبال جایگاه و منزلت معلمان است

قاسم احمدی لاشکی؛ معاون پارلمانی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: برای ما معلمان این مهم است که چه تربیت می کنیم و امروز در ایران ثبت شد آن نوجوان شهید از آموزش و پرورش ایذه که جان خود را در کف اخلاص تقدیم کرد.

وی ضمن اشاره به نماد پطروس فداکار افزود: باید در کتاب های درسی ما محمدی ها، فهمیده ها و لندی ها ثبت شوند تا همگان بدانند که درس انسانیت را چگونه آموختیم و چگونه فراگرفتند و انسانیت و ایثار زنده بماند و در ایام دفاع مقدس که مقارن با اربعین حسینی است؛ به روح ۴۱ هزار شهید آموزش و پرورش درود می فرستیم.

وی با تقدیر از زحمات و پیگیری های علی کریمی فیروزجایی؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، وزیر اسبق آموزش و پرورش در خصوص اقدامات لایحه رتبه بندی معلمان گفت: قریب به ۱ میلیون معلم منتظر خروجی این تلاش هستند و این لایحه خارج از نوبت در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این لایحه به دنبال جایگاه و منزلت معلمان است و امیدواریم خروجی آن برای همکاران فرهنگی آرامش بخش باشد.

احمدی لاشکی واکسیناسیون فرهنگیان را امری مهم و کاری بزرگ دانست و گفت تاکنون درصد بالایی از فرهنگیان دوز اول و دوم را دریافت کرده اند که این نتیجه جدیت در کار واکسیناسیون از سوی رئیس جمهور است. معاون پارلمانی و حقوقی امور مجلس وزارت آموزش و پرورش آسیب آموزش و پرورش در دوران کرونا را بزرگ و مهم برشمرد و گفت: این آسیب ها به مراتب بیش از آن چیزی است که ما فکر می کنیم و شعار سال تحصیلی جدید در راستای جبران همین آسیب هاست که تلاش بر تضمین سلامت در وهله اول و بعد از آن استمرار آموزش و یادگیری است. امروز قریب به ۳۰ درصد از دانش آموزان حضوری آموزش را شروع کرده اند و به امید خدا بقیه دانش آموزان هم از آبان ماه با رعایت پروتکل ها و اخذ مجوز؛ به این جمع اضافه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار