کاظمی در گفت‌وگوی اختصاصی با پانا:

۳۰ درصد دانش‌آموزان از ظرفیت حضوری استفاده می‌کنند؛ حضور تدریجی از آبانماه

دانش‌آموزان در شبکه شاد احراز هویت می‌شوند

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از امروز هیچ مدرسه‌ای بدون فعالیت نخواهد بود گفت با آمادگی مدارس، ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی، حفظ سلامت دانش‌آموزان و تشخیص اولیا و مربیان و منطقه به سمت برگزاری کلاس‌های حضوری، ترکیبی و تدریجی خواهیم رفت.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
۳۰ درصد دانش‌آموزان از ظرفیت حضوری استفاده می‌کنند؛ حضور تدریجی از آبانماه

علیرضا کاظمی در حاشیه آغاز سال تحصیلی در مدرسه فولادفر ناحیه دو شهرری در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: امروز سوم مهرماه زنگ آغاز سال تحصیلی تمام مدارس کشور است و هیچ مدرسه ای بدون فعالیت نیست.

کاظمی افزود: براساس برآوردهای ما حدود ۳۰ درصد دانش‌آموزان از ظرفیت حضوری استفاده می‌کنند؛ دانش‌آموزان مناطق عشایری، روستایی، مناطق کم جمعیت و کارگاه‌های مهارتی هنرستان‌ها حضوری به مدرسه خواهند رفت.

وی عنوان کرد: با آمادگی مدارس، ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی، حفظ سلامت دانش‌آموزان و تشخیص اولیا و مربیان و منطقه به سمت برگزاری کلاس‌های حضوری، ترکیبی و تدریجی خواهیم رفت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد فکر می‌کنم اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه زمینه حضور دانش‌آموزان در مدارس فراهم شود.

کاظمی همچنین درباره احراز هویت دانش‌آموزان در شبکه شاد بیان کرد: این موضوع از دیروز آغاز شده است؛ ممکن است تعداد کمی از دانش‌آموزان ثبت نام نکرده باشند شاد این ظرفیت را در اختیار معلم قرار می‌دهد که ظرفیت ایجاد و مدیر مدرسه نیز دانش‌آموز جا افتاده را با کلاس مرتبط کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار