دریادار تنگسیری: شناورهای سازمان رزم نیروی دریایی سپاه تمام ایرانی هستند

تهران (پانا) - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت شناورهای سازمان رزم نیروی دریایی سپاه، تولید داخل و به‌دست دانشمندان جوان و انقلابی ساخته شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۷۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دریادار تنگسیری: شناورهای سازمان رزم نیروی دریایی سپاه تمام ایرانی هستند

به گزارش سپاه نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برنامه زنده تلویزیونی«قافله عشق» که بر عرشه ناو سردار شهید حاج عبدالله رودکی(ره) در تنگه استراتژیک هرمز اجرا شد اظهار داشت: به برکت خون شهدا و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در حوزه ساخت و تولید تجهیزات دفاعی- رزمی، به ویژه شناورهای رزمی عملیاتی به خودکفایی رسیده‌ایم و در آینده نیز خبرهای امیدوارکننده‌ای از این خودباوری‌ها و تلاش‌های جهادی جوانان غیور و انقلابی در زمینه ساخت شناورهای پیشرفته به گوش خواهد رسید.

تنگسیری با اشاره به اینکه امروز همه شناورها با توان و ظرفیت داخلی، تولید و ساخته می‌شوند، افزود: موشک‌ و سلاح‌های بکارگیری شده در این شناورها نیز کاملا ایرانی است و شناورهایی که در سال گذشته به نیروی دریایی سپاه ملحق شدند تمام مراحل ساخت اعم از طراحی، نصب تجهیزات و تولیدشان در کشور و در شرایط تحریمی انجام شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: این تحریم‌ها باعث شد نگاه ما به داخل کشور باشد و با اتکا و اعتماد به ظرفیت داخل توانستیم تحریم‌های ظالمانه را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار