آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در سیستان و بلوچستان

رخشانی: استمرار آموزش با کیفیت و تضمین سلامت مهمترین اولویت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است

زاهدان (پانا) - سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در سیستان و بلوچستان صبح امروز همزمان با سراسر کشور طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار رسماً آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت مهمترین اولویت‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.

حمیدرضا رخشانی افزود: ویروس کرونا بیش از یک میلیارد دانش آموز در جهان را خانه نشین کرد و به یک باره شرایط جدیدی را پیش روی آنان قرار داد.

وی ادامه داد: پژوهش‌ها نشان می‌دهد ۶۷ درصد معلمان برای اولین بار از آموزش برخط استفاده کردند و این سختی کار را نشان می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: شرایط سختی بود و آمادگی برای چنین موقعیتی را نداشتیم. همکاران ما در ابتدای این بحران هیچ آمادگی برای تولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی نداشتند، اما نگران دانش آموزان خود بودند و به هر نحو که توانستند کار خود را ادامه دادند و زنجیره آموزش قطع نشد.

رخشانی تصریح کرد: به موجب همین تلاش‌های شبانه روزی در سال گذشته ۳۷ هزار و ۷۳۷ فیلم و محتوای الکترونیک در مقاطع ابتدایی و متوسطه توسط معلمان استان تولید و از طریق شبکه استانی هامون در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین ۱۷۳ هزار و ۷۳۳ درسنامه و محتوای خودآموز برای دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی نداشتند تولید و در اختیار آنان قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار معلمان استان موفق به کسب ۷ رتبه کشوری در جشنواره الگوهای برتر تدریس شدند.

رخشانی بنا بر تعبیر مقام معظم رهبری معلمان را افسران سپاه توسعه و پیشرفت خطاب کرد و برای آنان و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید موفقیت روزافزون همراه با شادابی و سلامت آرزو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار