آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان کلاس اولی‌ درمنطقه کهریزک

کهریزک (پانا) - مراسم جشن شکوفه‌های آموزش و پرورش منطقه کهریزک در مدرسه اولیا برگزار شد و دانش‎‌آموزان پیش‌دبستانی کلاس اولی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سال تحصیلی  جدید دانش‌آموزان کلاس اولی‌ درمنطقه کهریزک

مراسم جشن شکوفه‌ها آموزش و پرورش منطقه کهریزک با حضور مسئولان بخش در آموزشگاه اولیا برگزار شد،در این برنامه رضا افضلی‌نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک ضمن گرامیداشت هفته‌ دفاع‌ مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان در مدرسه موجب نشاط و شادابی در جامعه می‌شود.

او افزود: شادی بازگشایی مدارس موجب شادی جامعه و تعطیلی آن در سال اخیر افسردگی جامعه را در پی داشته است و هم اکنون برای نجات جامعه احتیاج به حضور دانش‌آموزان در مدرسه داریم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک ادامه داد: با این حال سلامت دانش آموزان، همکاران و خانواده‌ها اولویت اصلی آموزش و پرورش است بر همین اساس در سال تحصیلی جدید هم شبکه شاد برای شروع آموزش به شکل مجازی و هم مدارس برای حضور دانش‌آموزان آماده شده‌است.

افضلی‌نیا خاطرنشان کرد: در مدارس روستایی و عشایری که جمعیت زیر ۲۰۰نفر دارند آموزش‌حضوری‌ است اما در مدارس شهری‌ به‌دلیل‌ اینکه دانش‌آموزان نیز واکسینه نشده‌اند، آموزش از طریق فضای مجازی و مدرسه تلویزیونی آغاز می‌شود.

خبرنگار: هاله فرزانه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار