مراسم تجلیل از بازنشستگان نخبه و فرهیخته کشوری برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: دبیر ستاد همایش 25 ذی الحجه از برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان نخبه و فرهیخته کشوری همزمان با روز تکریم بازنشستگان خبر داد و گفت: بازنشستگان می‌توانند از طریق سامانه www.cspf.ir آثار خود را در سامانه بانک اطلاعات نخبگان ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا افشار، دبیر ستاد همایش 25 ذی‌الحجه با اعلام این مطلب اظهار داشت: این همایش با هدف شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای نخبگان و فرهیختگان بازنشسته در زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزشی و پژوهشی، ورزشی، کار آفرینی و اشتغال و در بخش ویژه با موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد همایش 25 ذی الحجه به اهمیت نقش بی بدیل بازنشستگان به عنوان سرمایه عظیم معنوی در اجتماع اشاره کرد و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری به دنبال این است تا بازنشستگان در فعالیت‌های اجتماعی حضوری پر بار و مشارکت جدی داشته باشند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل افزود: بازنشستگان ذخایر سرشار از دانش و تجربه هستند و صندوق بازنشستگی کشوری در دوره جدید با رویکرد تحول گرایانه همسو با سیاست‌های دولت تدبیر و امید در پی این است تا با ثبت و راه اندازی بانک اطلاعاتی نخبگان کشوری و شناسایی این فرهیختگان از تجارب آموزنده آنها در تمام زمینه‌ها استفاده و حتی به نیروی جوان شاغل نیز انتقال دهد.

وی درباره چگونگی ثبت‌نام در سامانه بانک اطلاعاتی نخبگان گفت: ثبت‌نام در سامانه بانک اطلاعاتی نخبگان تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.cspf.ir امکان پذیر است و بازنشستگان واجد شرایط که تا تاریخ 29 اسفند 91 به افتخار بازنشستگی نائل آمده و مشترک صندوق بازنشستگی کشوری باشند می‌توانند تا تاریخ 30 شهریور 92 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی فوق‌الذکر و تکمیل فرم پیش نویس و ارسال اطلاعات لازم در سامانه بانک اطلاعات نخبگان ثبت نام کنند.

دبیر ستاد همایش 25 ذی‌الحجه در پایان ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و مهم‌تر از آن ارزش گذاری آثار و تولیدات بازنشستگان را از اهداف این همایش خواند و گفت: ابتکار تجلیل و تقدیر از بازنشستگان نمونه عینی و عملی تکریم و ارج نهادن به منزلت اجتماعی بازنشستگان در جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار