پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به‌مناسبت گرامیداشت «هفته دفاع‌مقدس»

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با ارسال پیامی، فرا رسیدن «هفته دفاع مقدس» را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به‌مناسبت گرامیداشت «هفته دفاع‌مقدس»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «مهین منافی» بدین شرح است:
سیدالشهداء و اصحاب و اهل بیت او آموختند تکلیف را، فداکاری در میدان و تبلیغ در خارج میدان. امام خمینی (ره)
در تاریخ تمدن بشری کم بوده اند کسانی که برای برافروختن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، همه هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند.

کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد و تنها از مردانی چون حسین(ع) برمی آید که آزادگی و شور حقیقت جویی اش، چنان حماسه ای آفرید که تا همیشه نامش جاودان و موجب احترام انسانهای حق طلب خواهد بود.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و ایستادگی ملتی که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان هر صفحه تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

این ایام مقدس یادآور شهامت بی همتای مردمی است که با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت چرخ توسعه ایران اسلامی را بواسطه تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح کرده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دیگر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه آغاز چهلمین و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر مردم شریف و انقلابی استان آذربایجان غربی، به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزاده‌ها و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از خداوند متعال مسئلت می دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار