رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی:

بازمهندسی سیاست های حاکم بر تشکیلات پیشتازان امری طبیعی است

تبریز (پانا)- سند تحولی اصول و فرایند های اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان توسط رئیس سازمان دانش آموزی استان در گردهمایی معاونین پرورشی نواحی و مناطق آذربایجان شرقی تشریح شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بازمهندسی سیاست های حاکم بر تشکیلات پیشتازان امری طبیعی است

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی و مناطق استان در محل باشگاره فرهنگیان استان به ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش با موضوع "سند تحولی اصول و فرایند های اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان" اشاره کرد و گفت: این سند مبتنی بر اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست های تحولی ابلاغی مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب طراحی و تدوین شده است.

صمد علیزاده بر اهمیت بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها و بازمهندسی سیاست های حاکم بر تشکیلات دانش آموزی پیشتازان تاکید کرد و گفت: سند فوق از حیث اصول، سیاست های اجرایی، نمادها، نشان ها، سرفصل ها و محتوای آموزشی مورد بازنگری اساسی قرار گرفته است و با امضای مدیر کل آموزش و پرورش استان به نواحی و مناطق ابلاغ شده است.

وی با بیان این که بازمهندسی سیاست های حا کم بر تشکیلات دانش آموزی پیشتازان سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در آستانه ورود به دهه سوم فعالیت آن و پس از گذشت بیش از دو دهه از تأسیس آن و تطبیق آن با اسناد بالادستی امری طبیعی و در عین حال ضروری است، ادامه داد: الزامی است که همزمان با آغاز سال تحصیلی140-1400 تمامی فعالیت های تشکیلات دانش آموزی پیشتازان مطابق با سند تحول تشکیلات دانش آموزی پیشتازان مطابق با این سند انجام و از به کارگیری نمادها و نشان های قبلی پرهیز شود.

علیزاده اهمیت سطح بندی، رتبه بندی و الویت بندی مربیان و مدرسان و دانش آموزان و برگزاری دوره های آموزشی در این خصوص در سطح نواحی و مناطق تاکید کرد وگفت: دوره های مختلف آموزشی و توجیهی مسئولین سازمان دانش آموزی و کارشناسان نواحی و مناطق و همچنین مربیان، مدرسان و دانش آموزان بر اساس زمان بندی های برنامه ریزی شده در سطح استان برگزار می شود.

رییس سازمان دانش آموزی استان همچنین در ادامه در خصوص اجرای برنامه های این سازمان در سال جاری و تحقق اهداف کمی و کیفی و تحقق شعار بسته تحولی با عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار